کد خبر: 4125
1399/05/29 - 14:50


اجرای طرح « پویش ایران همدل» در زنجان

کمک‌های جمع‌آوری شده به مددجویان تحت پویش سازمان بهزیستی و کمیته امداد ارائه می‌شوند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مدیرکل بهزیستی استان زنجان از اجرای طرح «پویش ایران همدل» در زنجان به‌صورت هم زمان در سراسر کشور خبر داد و از همشهریان و خیران خواست تا برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا نذری‌های خود به مراکز بهزیستی در ایام محرم را به صورت جیره خشک ارائه کنند.

محمد محمدی‌قیداری در توضیح طرح «پویش ایران همدل» با اشاره به این‌که این طرح همزمان در زنجان و دیگر استان‌های کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: این طرح همکاری بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان صداوسیما، وزارت ارتباطات و سازمان بهزیستی از عید غدیر تا آخر ماه صفر برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان این‌که این پویش به صورت متمرکز کمک‌های هموطنان را جمع‌آوری و در راستای نیاز مددجویان حرکت می‌کند، افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده به مددجویان تحت پویش سازمان بهزیستی و کمیته امداد ارائه می‌شوند.

وی با تأکید بر راه‌های مشارکت در پویش همدلی خاطرنشان کرد: کد دستوری #14*، شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷، سایت سازمان بهزیستی و آپ‌های پویش ایران همدل راه‌های کمک‌رسانی خیرین و هموطنان است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به این‌که هیچ مورد مشکوک و کرونایی در مراکز بهزیستی تاکنون گزارش نشده است، بیان کرد: در حال حاضر ۱۱۰۰ نفر را در مراکز بهزیستی حضور دارند و با وجود این‌که جزو افراد در معرض خطر ابتلا به کرونا هستند ولی خوشبختانه تاکنون هیچ موردی از ابتلا به کرونا گزارش نشده است.

وی با تأکید بر این‌که هر چند بخش قابل توجهی از معلولان با شرایط خاص از جمله بهره‌مندی از والدین بدسرپرست و غیره در مراکز بهزیستی نگهداری می‌شوند ولی در حال حاضر بسیاری از این معلولان در خانواده‌ها حضور دارند، بیان کرد: در حال حاضر ۲۲ هزار معلول در خانواده‌ها نگهداری می‌شوند.

به گفته این مسئول در حال حاضر با آسیب دیدن کسب‌وکارها به سبب وضعیت کرونایی شاهد بیکار شدن برخی از مددجویان هستیم از همین رو در دو نوبت کمک ۴۰۰ هزارتومانی به این افراد انجام شده است.

وی با بیان این‌که طبق نظر ستاد کرونا و اعلام پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری مراسم عزاداری خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌های اعلامی و جلوگیری از شیوع کرونا در مراکز بهزیستی در ایام ماه محرم در مراکز بهزیستی مراسم عزاداری همانند سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود./ 942

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانبهزیستی زنجانمحمد محمدی‌قیداریپویش ایران همدل
sedayezanjannews.ir/nx4125


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»