کد خبر: 4146
1399/06/03 - 11:33


جذب 10 هزار نیروی جدید توسط وزارت بهداشت

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس از جذب 10 هزار نیروی جدید توسط وزارت بهداشت خبر داد و گفت: معوقات کادر درمانی پرداخت می‌شود.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان - نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس از جذب 10 هزار نیروی جدید توسط وزارت بهداشت خبر داد و گفت: معوقات کادر درمانی پرداخت می‌شود.

سید مرتضی خاتمی از اخذ مجوز وزارت بهداشت برای جذب ۱۰ هزار نیروی جدید خبر داد و اظهار کرد: در این فرآیند تبدیل وضعیت و یا جذب نیروی جدید اتفاق خواهد افتاد.

نماینده مردم ماهنشان، ایجرود و دهستان‌های بوغداکندی و قلتوق در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امید است این جذب نیرو هر چه سریع‌تر اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه در ایام پیش رو معوقات سه تا چهار ماهه کادر درمانی و بهداشتی نیز پرداخت خواهد شد، افزود: امید است همه در راستای تقویت روحیه کادر درمانی و انگیزه دار شدن این قشر از جامعه که در شرایط کرونایی ایثار کردند از جمله پزشکان، پرستاران، کادر بهداشتی و خدماتی و … حرکت کنیم.

خاتمی در ادامه در زمینه تهیه واکسن آنفولانزا در کشور برای فصل آینده بیان کرد: برابر گزارش وزارت بهداشت برای گروه‌های پر خطر واکسن آنفولانزا تهیه شده و جای نگرانی نیست.

نماینده مردم ماهنشان، ایجرود و دهستان‌های بوغداکندی و قلتوق در مجلس شورای اسلامی از فعالیت خط تولید داروهای مؤثر در درمان کرونا نیز یاد کرد و افزود: با افزایش ظرفیت تولید تلاش بر این است این داروها در بیمارستان‌های درگیر با این بیماری توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: با افزایش خط تولید امید داریم مردم برای تامین داروهای موثر در کرونا به جای متوسل شدن به بازار سیاه این داروها از طریق بیمارستان‌ها و با قیمت پایین‌تر تهیه شود./فارس/

انتهای پیام


صدای زنجانجذب 10 هزار نیروی جدید توسط وزارت بهداشتسید مرتضی خاتمینماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس
sedayezanjannews.ir/nx4146


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»