کد خبر: 4153
1399/06/04 - 16:16


با بهره‌برداری از سایت سنگ‌فروشان توسط بخش خصوصی در شهر زنجان؛

سنگ‌فروشی‌های داخل شهر به سایت می‌روند

این سایت در بخش شرقی زنجان پس از شهرک گلشهر کاظمیه مقابل روستای نقطه‌بندی قرار دارد که سنگ‌فروشان داخل شهر باید به این مکان منتقل شوند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- ایجاد شهرکی برای انتقال سنگ‌فروشی‌های داخل شهر به آنجا که در شورای چهارم موضوع آن مطرح شده بود به گفته رئیس شورای شهر زنجان آماده بهره‌برداری است.

عباس راشاد با اشاره به این‌که موضوع ایجاد سایت سنگ‌فروشان از شورای دور چهارم به منظور ساماندهی سنگ‌فروشی‌های داخل شهر مطرح بود، اظهار کرد: خوشبختانه این سایت در حال حاضر قابل بهره‌برداری بوده و سنگ‌فروشی‌های داخل شهر به آنجا منتقل می‌شوند.

وی به مکان قرارگیری سایت سنگ‌فروشان اشاره داشته و عنوان کرد: این سایت در بخش شرقی زنجان پس از شهرک گلشهر کاظمیه مقابل روستای نقطه‌بندی قرار دارد که سنگ‌فروشان داخل شهر باید به این مکان منتقل شوند.

به گفته رئیس شورای شهر زنجان ایجاد این سایت سبب متمرکز شدن تمامی سنگفروشی‌ها در یک مکان شده و همین عامل سبب کنترل قیمت و ایجاد رقابت و دست‌رسی آسان شهروندان به تمامی سنگ‌فروشی‌های شهر می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که به طور یقین برخی از سنگ‌فروشی‌های داخل شهر تمایلی به فعالیت در سایت نخواهند داشت، آیا اهرم قانونی برای انتقال همه این واحدها به سایت ویژه این صنف وجود دارد یا خیر؟ افزود: این‌که اجبار و انتقال سنگ‌فروشی‌ها به سایت مذکور مشکل حقوقی دارد یا خیر کاری با آن ندارم چرا که اصل قضیه این است که سایتی متعلق به صنف سنگ‌فروشی‌ها باید ایجاد می‌شد که خوشبختانه محقق شد.

این عضو شورای شهر زنجان با تأکید بر این‌که سایت سنگ‌فروشان توسط بخش خصوصی ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: ایجاد این سایت پس از گذشت دو دوره شورای شهر بالاخره به نتیجه رسید و توسط بخش خصوصی ایجاد و راه‌اندازی شده است.

به گفته راشاد در حال حاضر 6 مورد از سنگ‌فروشی‌های داخل شهر در این سایت مستقر شده و فعالیت دارند که امیدواریم به مرور تمامی این واحدها به سایت منتقل شوند./ 942

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانسایت سنگ‌فروشانعباس راشادگلشهر زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4153


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»