کد خبر: 4242
1399/06/21 - 13:27


استاندار زنجان:

مردم زنجان ولایی هستند

استاندار زنجان با بیان اینکه مردم استان زنجان همواره نرخ مشارکت بالایی در انتخابات داشته اند، گفت: مردم زنجان ولایی هستند و امروز هم حماسه سیاسی دیگری را خلق خواهند کرد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- استاندار زنجان،گفت: یکی از مصادیق اتحاد و وحدت، مشارکت مردم درپای صندوق‌های رای است و امروز هم زنجانی‌ها با حضور پرشور خود در انتخابات شیطنت دشمنان را نقشه برآب خواهند کرد.

فتح‌الله حقیقی به اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت: زنجانی‌ها همیشه در تمام مقتضیات زمانی در عرصه بودند.

وی اظهار کرد: یکی از مصادیق اتحاد و وحدت، مشارکت مردم درپای صندوق‌های رای است و امروز هم زنجانی‌ها با حضور پرشور خود در انتخابات توطئه های دشمنان را نقشه بر آب خواهند کرد و هرگز نخواهند گذاشت. دشمن به اهداف شوم و استکباری خود برسد.

استاندار زنجان با بیان اینکه مردم استان زنجان همواره نرخ مشارکت بالایی در انتخابات داشته اند، گفت: مردم زنجان ولایی هستند و امروز هم حماسه سیاسی دیگری را خلق خواهند کرد.

حقیقی با بیان اینکه شاهد بیماری کرونا ویروس هستیم، تاکید کرد: در این میان تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شعبات اخذ رای در دو شهرستان زنجان و طارم اندیشیده شده است.

وی ابراز داشت: تمام شعبات اخذ رای ضدعفونی شده است ودر تمام شعبه‌ها ناضر بهداشتی مستقر شده است و معاونت بهداشتی و مراکز بهداشتی در این شعبه‌ها نیروی بهداشتی دارند.

مهر

انتهای پیام


صدای زنجاناستاندار زنجاندور دوم انتخابات زنجانصندوق رای
sedayezanjannews.ir/nx4242


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»