کد خبر: 4276
1399/06/23 - 15:50


سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان معرفی شد

سرهنگ یوسف اسماعیل زاده، طی مراسمی به عنوان نخستین سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان منصوب و معرفی شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- سرهنگ یوسف اسماعیل زاده، طی مراسمی به عنوان نخستین سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان منصوب و معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان امروز در آیین معارفه سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان که در سالن جلسات پلیس آگاهی زنجان برگزار شد، گفت: پلیس امنیت اقتصادی، امنیت لازم را برای فعالیت‌های اقتصادی فراهم می‌کند.

سرهنگ ایرج خانی پور، بر تجهیز و همکاری های لازم با پلیس امنیت اقتصادی این استان تاکید کرد و افزود: امروز مقوله مهم و تاثیرگذار امنیت اقتصادی به یکی از مهمترین دغدغه های مردم و مسوؤلان تبدیل شده است.

وی با بیان ایکه کشف جرائم اقتصادی و برخورد قاطع با این نوع جرایم را از دیگر انتظارات مردمی خواند و اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی استان به حتم نسبت به این موضوع اقدامات لازم قانونی را به عمل خواهد آورد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه امروز موضوعات اقتصادی برای اقشار مختلف مردم بسیار مهم است، گفت: پلیس نیز بر حسب وظیفه ذاتی خود تلاش خواهد کرد تا به مطالبات مردمی در این حوزه و در راستای پیشگیری از وقوع جرایم اقتصادی پاسخ دهد.

خانی پور با تاکید بر اینکه شناسایی و کشف جرایم اقتصادی جزو ماموریت های پلیس امنیت اقتصادی استان است، افزود: در این حوزه باید با کنترل، نظارت و شناسایی از ورود مفسدان اقتصادی که سبب از بین بردن کسب و کار و درآمدهای حلال می شوند، جلوگیری شود.

وی بر آمادگی و ارتقای سطح توان عملیاتی پلیس در راستای مبارزه با جرایم اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا تاکید کرد و اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا وجرایم اقتصادی از مهمترین ماموریت های نیروی انتظامی است.

ایرنا

انتهای پیام


صدای زنجانپلیس امنیت اقتصادی زنجانسرهنگ یوسف اسماعیل زادهنیروی انتظامی زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4276


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»