کد خبر: 4344
1399/06/28 - 15:14


امام‌جمعه زنجان در نخستین نماز جمعه سال 99:

اگر یوم‌العباس کنترل نمی‌شد دچار مشکل می‌شدیم

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه تلاش ما برگزاری نماز جمعه با رعایت همه موازین و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی است، افزود: نماز جمعه در این شرایط با خطبه‌های کوتاه برگزار می‌شود، تا برگزاری نماز جمعه ادامه یابد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمن برای یک سال آینده برنامه دارد و سخت به دنبال ضربه زدن به کشورمان است، گفت: باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب به اهداف خود برسند.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه پس از ۲۸ هفته تعطیلی، این هفته با رعایت تمام موازین بهداشتی نماز جمعه برگزار می‌شود، اظهار کرد: ان‌شالله با ریشه‌کنی کامل این ویروس منحوس شاهد برگزاری نماز جمعه در صفوف به فشرده باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه تلاش ما برگزاری نماز جمعه با رعایت همه موازین و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی است، افزود: نماز جمعه در این شرایط با خطبه‌های کوتاه برگزار می‌شود، تا برگزاری نماز جمعه ادامه یابد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه همه ما در جهان مورد امتحان الهی قرار می‌گیریم و این به ویژگی‌های خاصی بستگی ندارد، تصریح کرد: همه ما در شرایط عادی مورد امتحان الهی قرار می‌گیریم و اراده الهی بر این مسئله قرار گرفته است و هر کس به نوعی مورد امتحان قرار خواهد گرفت.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه امتحان الهی بر ظالم و مظلوم و ثروتمند و فقیر، با سواد و بی‌سواد، پیر و جوان، زن و مرد و ... همگان مقدر شده است، ادامه داد: پیامبران و ائمه نیز مورد امتحان الهی قرار می‌گیرند و بندگان مقرب و محبوب خداوند بیشتر از دیگران مورد امتحان الهی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه زنجان در برخی مواقع در وضعیت نارنجی قرار داشت، افزود: بارها هم اعلام کرده‌ام که اگر ما نمی‌توانستیم یوالعباس را کنترل کنیم در کشور دچار مشکل می‌شدیم و زنجان مثل دی‌ماه ۹۶ و ۹۸ در ایام محرم هم خوش درخشید.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه وقتی ولی امر مسلمین یک کلمه فرمود که هر چه ستاد کرونا بگوید رعایت شود و خودشان هم رعایت کردند، گفت: خوشبختانه استان زنجان در بحث تهیه و توزیع ۱۱۰ هزار بسته معیشتی خوش درخشید و صمیمانه از هم کسانی که در این زمینه رعایت کردند تشکر می‌کنم.

وی با تشکر از کمک‌های خیرانه مردم، کمیته، امداد، سپاه ، بسیج، نیروی انتظامی، دولتمردان و همه کسانی که در این زمینه اقدام کردند، تصریح کرد: همه ایرانی‌ها،به ویژه مردم زنجان در این حوزه خوش درخشیدند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه سقف مصلی بیش از ۹ متر است، گفت: تا زمانی که بتوانیم در فضای باز مصلی و پس از سرد شدن هوا سعی می‌کنیم در داخل مصلی با رعایت کامل موازین بهداشتی نماز را برگزار کنیم.

امام جمعه زنجان با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال جنگ تحمیلی و رشادت همه ملت ایران در این مدت اظهار کرد: ملت ایران از همه اقشار مختلف در هشت سال نشان دادند که اجازه نمی‌دهند خاک پاک کشورمان توسط دشمنان به تصرف در بیاید.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد جنگ تحمیلی و با اشاره به اینکه دشمن هر کار که می‌توانست انجام دهد، انجام داد تا کشورمان را با شکست مواجه کند، تصریح: دشمن هر توطئه‌ای را که می توانست انجام دهد، انجام داد اما با رشادت ملت ایران نتوانست کاری از پیش ببرد.

آیت‌الله خاتمی به برگزاری رزمایش بزرگ ارتش اشاره کرد و گفت: رزمایش بزرگ و توانمند ارتش جمهوری اسلامی ایران نشان داد که آنهایی که ۴۰ سال پیش به دنبال انحلال ارتش بودند سخت در اشتباه بودند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه این رزمایش برای کشورهای دوست نشان دهنده اقتدار کشورمان بود، تصریح کرد: این رزمایش برای دشمنان و کشورهای منطقه هم نشان دهنده اقتدار و آمادگی نیروهای نظامی کشورمان بود.

وی با بیان اینکه دشمنان برای یک سال آینده برنامه دارند و سخت به دنبال ضربه زدن به کشورمان است، افزود: باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب به اهداف خود برسند.

فارس

انتهای پیام


صدای زنجاننماز جمعه زنجانآیت‌الله شیخ علی خاتمیاقامه نماز جمعه زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4344


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»