کد خبر: 4531
1399/07/15 - 13:29


رئیس شورای شهر زنجان:

ادعاها در مورد فشار شورا به شهردار برای استعفا کذب است

در حالی که ادعاهایی مطرح است مبنی بر این‌که شورای شهر زنجان، شهردار را برای استعفا تحت فشار گذاشته تا این امر از طریق شهردار انجام شده و به اسم شورا تمام نشود، رئیس شورای شهر زنجان این موضوع را کذب دانسته و صراحتاً اعلام کرد هیچ کدام از موارد مطرح شده صحت ندارد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- در حالی که ادعاهایی مطرح است مبنی بر این‌که شورای شهر زنجان، شهردار را برای استعفا تحت فشار گذاشته تا این امر از طریق شهردار انجام شده و به اسم شورا تمام نشود، رئیس شورای شهر زنجان این موضوع را کذب دانسته و صراحتاً اعلام کرد هیچ کدام از موارد مطرح شده صحت ندارد.

عباس راشاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای زنجان، با اشاره به این‌که کلمه استیضاح صحت ندارد چون شورا فقط به شهردار تذکر داد، اظهار کرد: هیچ فشاری از جانب شورا به شهردار برای استعفا وجود ندارد، اختلاف نظر در حوزه مدیریت شهر بزرگی مانند زنجان طبیعی است و همیشه بوده و از این پس هم این اختلاف نظرها وجود دارد.

رئیس شورای شهر زنجان بر این باور است که اگر کسی بخواهد مدیریت شهر آن هم در برخی از موضوعات چالش‌برانگیز همه چیز با آرامش انجام شود فکر درستی نیست، در شورای شهر جلسات معمولا ً با فراز و فرود همراه بوده و در برخی موارد رویه‌ها متفاوت بوده وی در مورد بحث فعلی باید بگویم تاکنون چیزی به اسم استیضاح از سوی اعضای شورای شهر مطرح نشده است هر کسی این را عنوان می‌کند نظر شخصی‌اش است.

منشا طرح موضوع استیضاح روایت‌های افراد بود/ جلوگیری از انتشار روایت‌های نادرست دست شورا نیست

وی در پاسخ به این سوال که وقتی شورای شهر اذعان دارد که استیضاح مطرح نشده پس منشاء طرح این موضوع و انتشار آن در رسانه‌ها از کجاست، بیان کرد: هر اتفاقی که در زنجان رخ دهد افراد از آن روایت‌هایی را مطرح می‌کنند این روایت‌ها دست شورا نیست برای مثال در میدان 15 خرداد هدف ما تخریب یک المان شهری نبود می‌خواستیم آن مکان هم مانند میدان انقلاب ساماندهی شود ولی روایت غالب این شد که شورا المان شهری را تخریب کرد در حالی که این درست نبود.

به گفته راشاد، دنیا دنیای جنگ روایت‌هاست و در حال حاضر هم اتفاقاتی که در شورای شهر رخ می‌دهد جنگ روایت‌هاست و به شدت ادامه دارد از همین رو مباحثی بیان می‌شود  که اصلاً صحت ندارد.

وی معتقد است بین شهردار و اعضای شورا اختلاف نظر، سوال، تذکر و یا اصطکاک پیش می‌آید ولی آنچه در مورد استیضاح مطرح می‌شود صحت ندارد.

رئیس شورای شهر زنجان با تأکید بر این‌که سوالاتی که از شهردار زنجان در آخرین جلسه علنی پرسیده شد فعلاً اخذ نشده چون شهردار طبق قانون فرصت 10 روزه برای پاسخ به آن‌ها دارد، بیان کرد: سه‌شنبه هفته آینده شهردار پاسخ سوالات ارائه شده از سوی اعضای شورای شهر را ارائه می‌کنند.

942

انتهای پیام


اقدام کننده: س.س

صدای زنجانشهرداری زنجاناستفای شهرداررئیس شورای شهر زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4531


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»