کد خبر: 4544
1399/07/16 - 13:37


استاندار زنجان:

اصناف در استفاده از ماسک کم‌کاری می‌کنند

استاندار زنجان اظهار کرد: مردم در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی عملکرد خوبی دارند ولی اصناف ما بعضا مشکل دارند و در استفاده از ماسک کم‌کاری می‌کنند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- استاندار زنجان اظهار کرد: مردم در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی عملکرد خوبی دارند ولی اصناف ما بعضا مشکل دارند و در استفاده از ماسک کم‌کاری می‌کنند.

فتح الله حقیقی، استاندار زنجان در یازدهمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان با اشاره به اینکه هیچ فروشگاهی اجازه توزیع ماسک بالای 1300 تومان را ندارد، گفت: همه مردم باید بدانند که از ماسک دست‌دوز نباید استفاده کرد چرا که این ماسک‌ها به لحاظ بهداشتی مورد تایید نیست و در این زمینه نبایستی با علم شوخی کرد.

استاندار زنجان ادامه داد: به موضوع کرونا در موج سوم  رویکرد جدیدتری در استان ارائه شده و اجرایی می‌شود و رسانه‌ها نیز باید در این زمینه با تمام وجود ورود پیدا کنند و به کمک  دولت بشتابند.

 وی ادامه داد: در مورد کم‌کاری اصناف بایستی ورود پیدا کرده و یک اقدام قانونی قاطع انجام داد.

نماینده عالی دولت در زنجان با اشاره به اینکه باید چرایی عدم توجه اصناف به زدن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را بررسی کرد، گفت: مشکلات ما مربوط به این امور است و به دنبال راهی هستیم که اصناف را متوجه این مساله کنیم.

حقیقی اظهار کرد: در موضوع کرونا اگر می‌خواهیم کاری را کارشناسی شده انجام بدهیم و نتیجه بگیریم باید سریع عمل کنیم. با مصوبه کار به جایی نمی‌رسد و بایستی عملیاتی و میدانی به این مساله ورود پیدا کنیم.

استاندار با اشاره به اینکه باید قبول کنیم که از ظرفیت مردمی استفاده نمی‌کنیم، گفت: در اوایل شروع کرونا به استفاده از این بضاعت توجه داشتیم ولی اکنون از این ظرفیت استفاده نمی‌کنیم و بایستی این ظرفیت را به حرکت درآوریم و و از ظرفیت‌های مردمی بهره بگیریم.

944

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجاناستاندار زنجاناستفاده از ماسکاصناف زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4544


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»