کد خبر: 4752
1399/08/19 - 17:7


عباس زمانی، هنرمند تئاتر زنجان درگذشت

عباس زمانی بازیگر نام آشنای تئاتر و تلویزیون زنجان که پیش از این در سریال «ددمان» نقش‌آفرینی کرده بود، صبح امروز بر اثر سکته در گذشت

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- عباس زمانی بازیگر نام آشنای تئاتر و تلویزیون زنجان که پیش از این در سریال «ددمان» نقش‌آفرینی کرده بود، صبح امروز بر اثر سکته در گذشت.

به گفته حسین نجفی، مدیر انجمن تئاتر استان زنجان، عباس زمانی مدت زمان طولانی را در زمینه فیلم و تئاتر و مجری‌گری فعالیت داشته‌ و کارهای فرهنگی متععدی انجام می‌داد و در اجرای برنامه‌های کنسرت و موسیقی استان نیز دستی داشت.

وی ادامه داد: آخرین فیلمی که این هنرمند تئاتر و سینما در آن فعالیت داشتند سریال «ددمان» بود که همراه85 هنرمند زنجانی به نقش آفرینی در سریالی با تم طنز اجتماعی پرداختند.

به گفته ناصر حیدری، مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد استان زنجان، عباس زمانی در حدود 20 تا 25 سال در حوزه سینما و تئاتر فعالیت داشت و در تئاترهای زیادی نقش‌آفرینی کردند و یکی از اعضای انجمن نمایش استان بود.

وی با بیان اینکه فوت ایشان برای جامعه هنری شوک بزرگی بود، اظهار کرد: او تهیه‌کننده بسیار خوبی در حوزه موسیقی استان زنجان بود. مدتی نیز به عنوان مسئول سینما هلال فعالیت داشت و در زمینه برگزاری کنسرت‌های موسیقی با اداره فرهنگ و ارشاد استان همکاری داشتند.

وی ضمن تسلیت درگذشت این هنرمند قدیمی حوزه تئاتر و سینما به اهالی تئاتر و سینمای استان، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های موجود امکان برگزاری مراسم یادبود حضوری برای این هنرمند عرصه تئاتر و سینما میسر نیست اما تمام تلاش خود را خواهیم داشت تا یاد ایشان را با برگزاری مراسمی به صورت مجازی گرامی داریم.

زهره میرعیسی‌خانی

انتهای پیام


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانعباس زمانیتئاتر زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4752


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»