کد خبر: 4769
1399/08/20 - 15:49


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در زنجان خبر داد:

آئین‌نامه شهدای مدافع سلامت تصویب شد

بنا به اظهارات رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آئین‌نامه حکم شهید خواندن شهدای مدافع سلامت در کمیته شورای امنیت ملی به تایید رسیده و همزمان با آغاز هفته بسیج، پرونده‌ این شهدا به بنیاد شهید انتقال داده می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- بنا به اظهارات رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آئین‌نامه حکم شهید خواندن شهدای مدافع سلامت در کمیته شورای امنیت ملی به تایید رسیده و همزمان با آغاز هفته بسیج، پرونده‌ این شهدا به بنیاد شهید انتقال داده می‌شود.

سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به امضای تفاهم‌نامه تامین یک هزار و 250 مورد زمین برای تامین مسکن ایثارگران در استان زنجان اظهار کرد: قرار است با پشتیبانی وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی تسهیلات لازم برای آغاز عملیات اجرایی در نظر گرفته شود.

استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد

اوحدی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای آغاز عملیات اجرایی مسکن ایثارگران در 22 بهمن امسال با کمک استانداران و دستگاه‌های اجرایی در 22 استان تصریح کرد: علاوه بر این تفاهم‌نامه مربوط به تامین اشتغال جامعه ایثارگری با استان‌های مختلف کشور منعقد شده که بر اساس آن برای یک هزار و 200 نفر شغل ایجاد می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به مصوبه اخیر مجلس یازدهم برای تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان جامعه ایثارگری ابراز کرد: طبق بند ج ماده ۸۷ برنامه ششم، دولت موظف و مکلف است فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد را به استخدام درآورد که در استان زنجان اضافه بر ظرفیت قانونی از ظرفیت استانی استفاده می‌شود.

انتقال پرونده شهدای مدافع سلامت به بنیاد شهید

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش دیگری از اظهاراتش به حکم شهید بودن مدافعان سلامت اشاره کرد و گفت: سومین جلسه کمیته ملی شهدای سلامت برگزار و آیین نامه حکم شهید خواندن این افراد در کمیته شورای امنیت ملی به تایید رسیده است.

این مسئول با بیان اینکه در این راستا 20 پرونده تکمیل و به بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه شده است، تصریح کرد: تا 2 هفته آینده و همزمان با آغاز هفته بسیج، همه پرونده شهدای مدافع سلامت به بنیاد شهید انتقال داده می‌شود.

لیلا محمدی

انتهای پیام


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانبنیاد شهیداوحدیشهدای مدافع سلامت
sedayezanjannews.ir/nx4769


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»