کد خبر: 5063
1399/10/15 - 12:6


رئیس اتحادیه هتل و رستوران‌داران زنجان خبر داد:

آغاز فعالیت مشروط تالارها در زنجان

محمد بازرگان: 12 تالاردار ورشکست شدند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان-  تالارداران زنجانی که به دنبال شیوع کروناویروس در کنار از دست دادن نیروی انسانی مجرب و خسارت سنگین اقتصادی ناشی از تعطیلی یکساله را تحمل کرده‌اند امروز اجازه یافتند تا به صورت مشروط فعالیشان را از سر بگیرند.

محمد بازرگان، رئیس اتحادیه هتل و رستوران‌داران زنجان در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان از بازگشایی تالارهای زنجان از امروز یکشنبه 14 دی‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: تالارهای زنجان با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و با داشتن مشاور خود کنترلی از دفتر خدمات سلامت با 30درصد ظرفیت، می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

به گفته رئیس اتحادیه هتل و رستوران‌داران زنجان، 55 تالار در شهر زنجان به ثبت رسیده است که پس از شیوع کرونا ویروس و تعطیلی یکساله ناشی از انتشار این ویروس و خسارت اقتصادی، پروانه کسب 12 مورد از این تالارها ابطال و پروانه کسب 14 مورد نیز منقضی شده است.

رئیس اتحادیه هتل و رستوران‌داران زنجان با اشاره به به خالی بودن لیست رزرو برگزاری مجالس عروسی تالارداران عنوان کرد که تصور نمی‌کند تا پایان سال جاری خانواده‌‌ای متقاضی برگزاری این جشن‌ها باشد و تالارهای زنجان صرفا می‌توانند میزبان خانواده‌های متقاضی جشن تولد آن هم به صورت محدود باشند.

بازرگان با اشاره به اینکه بسیاری از تالارداران با وقفه یکساله در فعالیشان علاوه بر خسارت اقتصادی، بسیاری از نیروهای کاری مجرب‌شان را از دست دادند، ابراز امیدواری کرد تا این شروع به کار ادامه‌دار بوده و صاحبان مشاغل بتوانند خسارت‌های متحمل شده را تا حدودی جبران کنند.

لیلا محمدی

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانمحمد بازرگانبازگشایی تالارها
sedayezanjannews.ir/nx5063


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»