کد خبر: 5112
1399/10/23 - 15:9


در جلسه امروز شورای شهر زنجان تصویب شد:

ترک تشریفات برای المان میدان ۱۵خرداد!

حبیب یگانه امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان مصوبه ترک تشریفات واگذاری ساخت المان میدان ۱۵ خرداد را به شورای شهر ارائه داد که با رای اکثریت به تصویب رسید

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- لایحه ترک تشریفات واگذاری ساخت المان میدان ۱۵ خرداد در شورای شهر مصوب شد و طبق گفته شهردار زنجان صرفا برای ساخت المان و پایه‌های آن در حدود ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه مورد نیاز است.

به گزارش صدای زنجان، حبیب یگانه امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان مصوبه ترک تشریفات واگذاری ساخت المان میدان ۱۵ خرداد را به شورای شهر ارائه داد که با رای اکثریت به تصویب رسید.

وی اظهار کرد: هزینه حدود ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومانی برای اجرای المان میدان ۱۵ خرداد آن هم صرفا احداث المان و پایه‌های آن از سوی دو شرکت درخواست شده است که امیدواریم با ترک تشریفات انجام شده بتوانیم این میدان را که صحبت‌های زیادی نیز در مورد انجام شده سریعا ساماندهی کنیم.

شهردار زنجان در توضیح وضعیت پروژه پادگان نیز متذکر شد: دو هفته پیش مصوبه اجرای سردر پادگان را اخذ کردیم و این موضوع از سوی کمیته تطبیق نیز ابلاغ شده است و در حال حاضر در پی انعقاد قرارداد با پیمانکار مربوطه یعنی بنیاد مسکن هستیم از طرفی دیوارهای پیش‌ساخته در این پروژه و خاکبرداری‌های مورد نیاز نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به این‌که به دلیل افزایش بی‌رویه قیمت‌ها مجموع فعالیت‌های باقی‌مانده در پروژه‌های عمرانی شهر زیاد است، متذکر شد: با این‌که بودجه بیش از ۲۰۰ میلیاردی عمرانی امسال محقق می‌شود ولی قیمت‌های لحاظ شده برای انجام فعالیت‌های عمرانی در بودجه با افزایش قیمت‌ها چندین برابر شده است و همین عامل سبب کاهش فعالیت‌های عمرانی در شهر می‌شود.

یگانه با تاکید بر این‌که با وجود حجم فعالیت‌های باقی‌مانده در پروژه‌های عمرانی نمی‌توان همه آن‌ها را در باقی‌مانده یک دوازدهم بودجه امسال گنجاند، تصریح کرد: اولویت ما در بودجه سال آینده فعالیت‌های باقی‌مانده امسال که امکان اجرای آن‌ها به دلیل افزایش قیمت‌ها وجود ندارد که در قالب بودجه سال آینده پیشنهاد می‌شود.

وی در مورد اختصاص یک دوازدهم بودجه ۱۴۰۰ به مناطق کم برخوردار نیز عنوان کرد: بیش از ۱۰ جلسه برای تنظیم بودجه برگزار شده و به طور حتم حضور اعضای شورا در این جلسات در پیشبرد اهداف مؤثر است.

الهام احمدی

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانشهردار زنجانالمان میدان 15 خرداد زنجانشورای شهرزنجان
sedayezanjannews.ir/nx5112


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»