کد خبر: 5414
1399/12/29 - 14:51


افتتاح درمانگاه تخصصی بانک ملی در زنجان

درمانگاه تخصصی بانک ملی اداره امور شعب استان زنجان افتتاح شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مراسم افتتاحیه درمانگاه تخصصی بانک ملی اداره امور شعب استان زنجان 28 اسفند ماه 99 برگزار شد و در این مراسم «حسن مونسان»، معاون شعب بانک ملی ایران ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز جانباز با اشاره اینکه بانک ملی به عنوان یک بانک حاکمیتی؛ نه صرفا به عنوان یک بنگاه اقتصادی در کشور در حال فعالیت است و خدمات ارزنده ای در تمامی حوزه‌ها ارائه می‌دهد، گفت: از بدو پیدایش این بانک که در دوران سلطه بیگانگان در کشور اتفاق افتاد این بانک در تمامی دوره ها در کنار مردم بوده است به طوری که سند افتخار بانک ملی در موزه جنگ وجود دارد که بیانگر خدمات این بانک در دوران جنگ است. ضمن اینکه این بانک همچنان پس از جنگ و در دوران سازندگی و  نیز در کنار مردم و مسئولین بوده است و اکنون نیز که کشور درگیر جنگ اقتصادی  است تمام تلاش خود را می کند که رسالت خود را در به خوبی مثل سالیان گذشته دنبال کند.

وی با بیان اینکه خدمات این بانک در سه بخش از امور زیرساختی جامعه گرفته تا مجتمع‌های مادر و کمک به بخش‌های خصوصی در حوزه‌های اقتصادی، آموزشی و اجتماعی ارائه می‌شود، ادامه داد: این بانک در حوزه سلامت سرآمد است و اگر نیم نگاهی به عملکرد بانک ملی داشته باشیم، می‌بینیم که بانک ملی در حوزه سلامت نه تنها به دستگاه‌ها بلکه به مردم نیز خدمات رسانده است و در این زمینه همواره پای کار بوده است و در مقاطع و حوادث مختلف مثل سیل، زلزله، بیمارستان بانک ملی به عنوان یکی از بخشهایی بوده است که داوطلبانه در همه حوزه‌ها ورود و فعالیت کرده است و همواره اولین سازمانی که به صورت عملی در حوادث طبیعی وارد میدان شده است ، بانک ملی است

این مسئول خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی نیز ساخت مدارس و مساجد در مناطق محروم جامعه توسط بانک ملی ازجمله خدماتی است که این بانک در برهه های مختلف به مردم ارائه  داده است.

مونسان با اشاره به اینکه در شرایط فعلی نیز بانک ملی برای تسهیل و ایجاد اشتغال و قطع وابستگی به بیگانگان و کمک به واحدهای اقتصادی و واحدهای تولیدیخدمات ارائه می‌کند، اظهار کرد: در سال 1400 نیز تلاش ما این است که در زمینه کمک به اقتصاد کشور ورود پیدا کنیم و در این زمینه نیز در حال تدوین برنامه‌هایی هستیم که بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را تا آنجا که از دستمان بر می‌آید کاهش دهیم.

معاون شعب بانک ملی ایران خاطرنشان کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که سختی‌ها و مشکلات زیادی؛ نشات گرفته از تحریم‌ها و دشمنی‌هایی که دشمنان ایجاد کرده‌اند، وجود دارد و خوشبختانه تا این لحظه به همت همراهی و همیاری مردم ایران بحمد اله توانسته‌ایم این دشمنی‌ها را خنثی کنیم و عزتمندانه اهداف خود را پیش ببریم؛ هرچند فشارهای زیادی به مردم عزیز کشورمان تحمیل می‌شود.

 در ادامه حسینعلی سخندان؛ مدیر امور بیمارستان بانک ملی  و دانشکده پرستاری نیز با اشاره به اینکه کرونا مشکلاتی را برای کشور فراهم آورد، گفت: در این بیست و چند سالی که من در این حوزه فعالیت می‌کنم همواره شاهد بوده‌ام که در کشور برای بیمه درمان ارزشی قائل نبودند و شاهد هستم که شیوع کرونا باعث شده است که بحث درمان در کشور دیده شود و ما نیز از این فرصت استفاده کردیم و این موضوع بهانه‌ای برای افتتاح این کلینیک در استان زنجان شده است.

وی ادامه داد: افتتاح این کلینیک کمک کننده واحدهای درمانی خواهد بود چرا که در بیمارستان بانک ملی طی حکمی که در این زمینه صادر شده است بنا است که تمام همکاران در سراسر کشور و هر بیمار دیگری که به این کلینیک و بیمارستان برای دریافت خدمات مراجعه می‌کند پرونده سلامت تشکیل شود.

مدیر امور بیمارستان بانک ملی  و دانشکده پرستاری خاطرنشان کرد: شفاف سازی کل درمان در حال شکلگیری است و امروزه 190 هزار پرونده سلامت همکارانمان در بانک ملی تشکیل شده است و بنا است به زودی تا سه چهار سال آینده این پرونده‌ها برای تمامی همکاران شعب در سراسر کشور تکمیل شود.

انتهای پیام/

خبرنگار: زهره میرعیسی‌خانی


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانمونساندرمانگاه بانک ملی
sedayezanjannews.ir/nx5414


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»