کد خبر: 7538
1400/02/02 - 18:16


شهردار زنجان:

اجرای عملیات «درز انقطاع» پل گلشهر را مسدود کرد

حبیب یگانه: این عملیات تا 3 روز دیگر ادامه می‌یابد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- شهردار زنجان با رد شایعه ترک‌برداشتن پل گلشهر اعلام کرد که اجرای عملیات «درز انقطاع» که تا 3 روز نیز ادامه دارد، تنها دلیل انسداد پل گلشهر از مسیر برگشت بوده نه تَرَک!

حبیب یگانه، شهردار زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان در رابطه با علت انسداد پل گلشهر از مسیر برگشت اظهار کرد: علت انسداد مسیر انجام درز انقطاع از سوی شرکت جهاد نصر به عنوان پیمانکار پروژه بوده است.

یگانه با بیان اینکه عملیات درز انقطاع در پل‌هایی که دارای طول زیاد هستند، انجام می‌شود، عنوان کرد: این عملیات به علت وقفه‌ای که بین اجرای پروژه و تکمیل آن ایجاد شده بود، صورت نگرفت. قرار بود سال قبل درز انقطاع انجام شود اما به علت وضعیت آب و هوایی و سردی هوا، تصمیم گرفتیم در سال جاری این عملیات را اجرایی کنیم.

شهردار زنجان هر گونه انسداد پل گلشهر به علت ترک‌ را رد کرد و گفت: علت انسداد همان چیزی بود که گفتم و مشکل خاصی وجود ندارد، حتی می‌توانید از پیمانکار هم بپرسید.

وی انجام درز انقطاع در پل‌ها را لازم و ضروری دانست و افزود: روز گذشته (چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه) اقدامات مربوط به هدایت ترافیکی صورت گرفت. در حال حاضر پیمانکار مشغول درز انقطاع بوده و تصور می‌کنم ظرف 2 الی 3 روز آتی نیز تمام می‌شود. 941

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانپل گلشهرعملیات انقطاعشهردار زنجان
sedayezanjannews.ir/nx7538


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»