کد خبر: 8045
1400/07/19 - 21:31


وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار زنجان اعلام کرد:

ایجاد دولت اسلامی در زنجان

احمد وحیدی: در تلاشیم نمونه کوچک دولت اسلامی را در استان زنجان ایجاد کنیم، با توجه به روحیه جهادی که از زنجانی‌ها سراغ دارم، این مهم در این استان می‌تواند اتفاق بیفتد!

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- وزیر کشور ضمن تشریح ویژگی‌های دولت اسلامی گفت: در دولت اسلامی فساد نیست، مدیران خود را خدمتگذار مردم می‌دانند، نیت‌ها الهی است، بهره‌وری در آن بالاست، منابع طبیعی از بین نمی‌رود بلکه به بهترین شکل ممکن از آن استفاده می‌شود، در دولت اسلامی ارزش‌ها حرف اول را می‌زند و وقتی چنین اتفاقی افتاد جامعه به تعبیر رهبری به سمت تمدن نوین اسلامی می‌رود. این موارد چیزهای دست‌نایافتنی  نیست و همسویی و همدلی می‌طلبد، ما در تلاشیم نمونه کوچک دولت اسلامی را در استان زنجان ایجاد کنیم، با توجه به روحیه جهادی که از زنجانی‌ها سراغ دارم، این مهم در این استان می‌تواند اتفاق بیفتد!

احمد وحیدی، وزیر کشور دوشنبه 19 مهرماه در آئین تودیع و معارفه استاندار زنجان که در سالن همایش‌های روزبه بیمارستان آیت‌الله موسوی با حضور آیت‌الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، مدیران و مسئولان و خانواده‌های شهدا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و شهدای ایران اسلامی عنوان کرد: تحمل تمامی فشار و توطئه‌های فرهنگی و اجتماعی، انواع اقسام جنگ رسانه‌ای، اقتصادی و اجتماعی دشمنان از سوی مردم قابل تحسین است. خوشبختانه دشمنان در نیل به توطئه‌های خود با وجود چنین مردمی، ناموفق بوده‌اند. با تمامی فشارها مردم با حضور در پای صندوق‌های رای به دشمن گفتند که ما خود آینده کشور را رقم می‌زنیم و اجازه دخالت به بیگانه‌ را نمی‌دهیم.

وحیدی عهده‌دار شدن مسئولیت در بدنه نظام اسلامی جهت خدمت به مردمی که همواره پشتیبان نظام بوده‌اند را مهم دانست و گفت: ما محکوم به پیروزی هستیم، دولت سیزدهم به اراده الهی و توجه معصومین و خواست ملت شهیدپرور در جایگاه خدمتگزاری قرار گرفته است و باید به دشمن نشان دهد که حتما در این میدان پیروز می‌شود.

او زنجان که در کشور به نام پایتخت شور و شعور حسینی مشهور است را لقب شایسته این خطه عنوان کرد و ضمن گرامی داشتن یاد شهید شهریاری و احترام به مقام والای 3535 شهید استان افزود: تلاش‌های استاندار قبلی زنجان برای توسعه ستودنی است. استاندار جدید زنجان فردی فرهیخته و پرتوان هستند و ما امیدواریم شاهد تغییرات و تحولات اساسی در توسعه استان زنجان در تمامی بخش‌ها از اقتصاد دانش‌بنیان  و دیجیتال که از تخصص‌های ایشان است تا سایر حوزه‌ها بوده و در برخی امور با وجود سرمایه‌های علمی ارزشمند، زنجان رتبه نخست را کسی کند.

وحیدی مبارزه با فساد را مهم‌ترین اولویت استانداراران از جمله استاندار جدید زنجان دانست و گفت: در دولت اسلانی فساد نیست، مدیران خود را خدمتگذار مردم می‌دانند، نیت‌ها الهی است، بهره‌وری در آن بالاست، منابع طبیعی از بین نمی‌رود بلکه به بهترین شکل ممکن از آن استفاده می‌شود، در دولت اسلامی ارزش‌ها حرف اول را می‌زند و وقتی چنین اتفاقی افتاد جامعه به تعبیر رهبری به سمت تمدن نوین اسلامی می‌رود. این موارد چیزهای دست‌نایافتنی نیست و همسویی و همدلی می‌طلبد، ما در تلاشیم نمونه کوچک دولت اسلامی را در استان زنجان ایجاد کنیم، با توجه به روحیه جهادی که از زنجانی‌ها سراغ دارم، این مهم در این استان می‌تواند اتفاق بیفتد!

به گزارش صدای زنجان، پیش از اظهارات وزیر کشور، خدابخش مرادی‌نافچی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار پیشین زنجان به عنوان نخستین سخنران برای خادمان نظام جمهوری اسلامی آرزوی صحت و سلامتی کرد و گفت: انتصاب محسن افشارچی به عنوان استاندار جدید زنجان را که اصالتا زنجانی است را تبریک می‌گویم. آقای فتح‌الله حقیقی، استاندار قبلی نیز در طول مدیریت 3 ساله خود تلاش‌های مؤثری برای خدمت به استان زنجان کردند که شایسته تقدیر است، من برای استانداران قبلی و جدید آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

خبرنگار: لیلا محمدی


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانوزیر کشوراحمد وحیدی
sedayezanjannews.ir/nx8045


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»