کد خبر: 8085
1400/08/04 - 8:1


شورای شهر زنجان درباره تصمیم وزارت کشور در رد گزینه منتخب خود برای شهرداری زنجان تصمیمی می‌گیرد

اصرار به رای یا گزینه بعدی؟

رئیس شورای شهر زنجان با اعلام خبر عدم تائید «عباس راشاد»، منتخب شورای شهر ششم برای شهرداری زنجان گفت: امروز شورای شهر در جلسه غیرعلنی در خصوص 2 راه قانونی پیش روی خود تصمیم‌گیری می‌‌کند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رئیس شورای شهر زنجان با اعلام خبر عدم تائید «عباس راشاد»، منتخب شورای شهر ششم برای شهرداری زنجان گفت: امروز شورای شهر در جلسه غیرعلنی در خصوص 2 راه قانونی پیش روی خود تصمیم‌گیری می‌‌کند.

منصور مرادلو در گفت‌وگو با صدای زنجان اظهار کرد: ظهر دیروز (دوشنبه 3 آبان‌ماه) نامه وزارت کشور را دریافت کردیم. امروز نامه وزارت کشور را در جلسه غیرعلنی رسما در حضور اعضای شورای شهر قرائت کرده و نتایج حاصله در اسرع وقت اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گفته مرادلو طبق قانون، دو راه پیش روی اعضای شورای شهر است، یکی «اصرار به رای» و دیگری «بررسی گزینه‌های بعدی برای انتخاب شهردار زنجان» که همین دو راه در جلسه امروز مورد بررسی اعضا قرار می‌گیرد.

مرادلو در رابطه با اینکه شورای شهر زنجان در قبال رد حکم شهردار زنجان کدام یک از دو گزینه را انتخاب می‌کند، اضافه کرد: من به شخصه تصمیم‌گیر نیستم و همه چیز در جلسه غیرعلنی فردا مشخص می‌شود.

رئیس شورای شهر زنجان در پاسخ به این سؤال که «در صورت انتخاب راه‌حل اول توسط اعضای شورای شهر، تا چه میزان مطمئن هستید که اصرار به رای نتیجه داشته باشد» به صدای زنجان گفت: اعضای شورای شهر دلایل خود را برای اصرار به رای اعلام کرده و مستندات لازم در این خصوص به نمایندگان مجلس که در هیئت حل اختلاف عضویت دارند، ارائه می‌کنند. در برخی مواقع مرجع ذی‌صلاح پس از بررسی موضوع قانع می‌شود، پس از آن نیز وزارت کشور رای خود را پس می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه 12 روز از حکم سرپرستی منصور سلطان‌محمدی به عنوان سرپرست شهرداری زنجان باقی‌ مانده است، عنوان کرد: وزارت کشور باید ظرف 10 الی 12 روز باقیمانده اعلام رای کند، یا مستندات ارائه شده جهت تائید حکم آقای راشاد به‌عنوان شهردار زنجان را قبول یا رد کند.

مرادلو با بیان اینکه در صورت رد مستندات ارائه شده از سوی مرجع ذی‌صلاح، روال انتخاب شهردار طبق قانون طی می‌شود، بر لزوم انتخاب شهردار توانمند و پرتلاش تاکید کرد و گفت: معتقدیم با انتخاب فردی کاردان و توانمند برای شهرداری زنجان شاهد تغییرات اساسی در حوزه شهری می‌شویم و شورای ششم برای تحقق این امر تمامی تلاشش را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

خبرنگار: لیلا محمدی

 

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانشهردار زنجانعباس راشادشورای شهر زنجان
sedayezanjannews.ir/nx8085


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»