کد خبر: 8194
1400/09/02 - 15:24


صدای زنجان موضوع بسته‌بودن سایت کارت سوخت را پیگیری می‌کند؛

بازگشایی سایت کارت سوخت یک هفته دیگر

مخاطبان صدای زنجان در تماس‌های متعدد خواستار پیگیری دلیل بسته‌بودن سایت کارت سوخت شده بودند که بنا بر اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، مشکلات این سایت تا یک هفته دیگر حل می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مخاطبان صدای زنجان در تماس‌های متعدد خواستار پیگیری دلیل بسته‌بودن سایت کارت سوخت شده بودند که بنا بر اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، مشکلات این سایت تا یک هفته دیگر حل می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان اظهار کرد: حمله سایبری چندی پیش به یامانه توزیع سوخت کشور این اتفاق را رقم زده است و یک هفته تا 10 روز دیگر این سامانه فعال و آماده خدمات‌دهی می‌شود.

حمید حبیبی با اشاره به اینکه همانطوری که در رسانه‌های سراسری هم اعلام شده است متاسفانه چندی پیش در تاریخ 4 آبان ماه 1400 دیتاسنتر سامانه هوشمند این سازمان دچار حمله سایبری شد، گفت: این حمله موجب شد که شرکت برای ایمن سازی در زمینه یک سری از کاربردهای این سامانه را غیرفعال کند تا ایمن سازی لازم انجام شود!

وی با اشاره به اینکه پس از اینکه این کاربردها در این سامانه غیر فعال شد؛ شرکت به مرور این کاربردها را وارد مدار کرده است، اظهار کرد: چنانچه که جایگاه‌های سوخت پس از 48 ساعت آنلاین شدند وشروع به ادامه کار کردند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان در رابطه با این مشکل به همشهریان زنجانی گفت: پس از این رویداد همه کاربردها به مرور به سامانه افزوده شده است اما متاسفانه هنوز تعدادی از این کاربردها از قبیل ثبت کارت سوخت جدید و یا گرفتن المثنی هنوزصورت نگرفته اند و باقی مانده است که این کاربردها هم به زودی زود به این سامانه افزوده خواهدشد.

حبیبی با بیان اینکه یک هفته تا 10 روز دیگر این سامانه فعال و آماده خدمات‌دهی خواهند بود، گفت: تلاش ما بر این است که از شنبه پیش رو این اتفاق محقق شود تا دیگر مشکلی برای مخاطبین ما وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

خبرنگار: زهره میرعیسی‌خانی


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانکارت سوختشرکت نفت
sedayezanjannews.ir/nx8194


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»