کد خبر: 8465
1400/11/23 - 9:58


گلایه عضو شورای شهر زنجان از استاندار؛

خبری از انتصاب بانوان نیست!

ابوبصیر: امروز استان زنجان در مسیر پایانی انتصابات قرار دارد، اما با وجود اینکه در دولت انقلابی بانوان نیمی از جمعیت را به خود اختصاص دادند، خبری از انتصاب بانوان نیست

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: ما لااقل در استان خودمان انتظار داشتیم که خانم‌های توانمند و متعهد و متخصص با توجه به اینکه تخصص لازم را دارند، برای پست‌های مدیریتی انتخاب شوند، منتهی با بی‌مهری مواجه شدیم و 99 درصد انتصابات از جامعه آقایان بود.

انسیه ابوبصیر اظهار کرد: امروز استان زنجان در مسیر پایانی انتصابات قرار دارد، اما با وجود اینکه در دولت انقلابی بانوان نیمی از جمعیت را به خود اختصاص دادند، خبری از انتصاب بانوان نیست.

ابوبصیر تصریح کرد: ما لااقل در استان خودمان انتظار داشتیم که خانم‌های توانمند و متعهد و متخصص با توجه به اینکه تخصص لازم را دارند، برای پست‌های مدیریتی انتخاب شوند اما با بی‌مهری مواجه شدیم و 99 درصد انتصابات از جامعه آقایان بود.

وی ادامه داد: حال که این حجم از انتصاب آقایان را داریم، امیدواریم این انتخاب به خاطر تعهد و تخصص باشد و همچون انتصابات گذشته که صرفا به لحاظ نگاه جنسیتی بود رخ نداده باشد، چه بسا که گاها همین انتخابات باعث ایجاد ضربات مهلک بر توسعه‌های فرهنگی و اقتصادی شهرمان شد.

ابوبصیر با اشاره به اینکه در چنین شرایطی انتظار نداشتیم که استاندار زنجان این نیمه جمعیت استان را نادیده بگیرند، بیان کرد: ما در جریان توانمندی جامعه بانوان هستیم و آگاهیم که توانمندی و تعهد و تخصص لازم را برای مدیریت بسیاری از سازمان‌ها و نهادها می‌توانستند داشته باشند، اما متاسفانه مورد بی مهری قرار گرفتند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه بانوان شهر زنجان با نگاه و ظرفیتی که داشتند می‌توانستند در بسیاری از سازمان‌ها مثمر ثمر واقع شوند، تصریح کرد: امیدواریم در این شرایط انتصاباتی در این قضیه تجدید نظر شود، چون صرفا در یکی از تشکیلات استانی که آنهم بانوان و خانواده استانداری است، انتصاب یک بانو را شاهد هستیم که این یک مورد نمی‌تواند پاسخگوی انتظارات باشد.

وی با اشاره به اینکه نادیده گرفتن نیمی از جمعیت جامعه خسارت محضی به شهر و استان است، افزود: متاسفانه عدم اعتماد به نیازها و مواردی که صرفا خانم‌ها می‌توانستند در رئوس مدیریتی خود لحاظ کنند، از ابتدای انقلاب آسیب‌زا بوده و تاکنون نیز تسری داشته است.

ابوبصیر با اشاره به اینکه انتظار ما این است که دولت عدالت محور و انقلابی از همه ظرفیت‌ها استفاده کند، اضافه کرد: متاسفانه در گذشته به خاطر نگاه جنسیتی شاهد خسارت‌های جبران ناپذیر به استان بودیم، مدیرانی که تعهد و تخصص لازم را نداشتند، امیدواریم در انتخاب آقایان نیز تعهد و تخصص باشد ولو اینکه در کنار آن از بانوان توانمند اولی‌تر باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس


صدای زنجانانتصاب بانواناستاندار زنجانمحسن افشارچی
sedayezanjannews.ir/nx8465


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»