کد خبر: 8611
1401/02/07 - 12:56


اعلام جزئیات اعزام زائران زنجانی به حج تمتع

مدیرکل حج و زیارت استان زنجان با اشاره به آماده‌سازی برای اعزام زائران به حج تمتع در سال‌جاری، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی اعزام زائران محدود خواهد بود

پایگاه خبری صدای زنجان

 پایگاه خبری صدای زنجان- مدیرکل حج و زیارت استان زنجان با اشاره به آماده‌سازی برای اعزام زائران به حج تمتع در سال‌جاری، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی اعزام زائران محدود خواهد بود.

ابراهیم احدی اظهار کرد: با توجه به واکسیناسیون و نیز شرایط فعلی که شاهد کاهش آمار مبتلایان به کرونا هستیم، امسال شاهد اعزام زائران به حج تمتع خواهیم بود. البته با اعلام مسئولان عربستان، اعزام‌ها محدود و دارای شرایط خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به آخرین اطلاعات اعلامی امسال از اعزام افراد بالای ۶۵ سال و نیز افرادی که فیش ثبت‌نامی آن‌ها از تاریخ ۲۲ خرداد سال ۱۳۸۶ به بعد است، خودداری خواهد شد و این تصمیم به‌ دلیل کاهش ظرفیت اعزام به یک‌سوم است.

این مسئول با اشاره به اینکه سال ۱۳۹۹ و قبل از کرونا ۱۱۳۵ نفر زائر زنجانی برای اعزام به حج فراخوان داده شده بودند، افزود: این افراد با توجه به شرایط اعلامی و محدودیت سنی و ثبت‌نامی عنوان شده امسال به حج تمتع اعزام خواهند شد.

احدی در ادامه با بیان اینکه هنوز ظرفیت اعزام به استان‌ها ابلاغ نشده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم تا چند روز آینده تعداد افرادی که می‌توانیم از زنجان به حج اعزام کنیم، اعلام شود که بعد از آن فراخوان اعلام کرده و کاروان‌ها مشخص خواهد شد.

 

انتهای پیام

 

منبع: ایسنا


صدای زنجانزائران زنجانیحج تمتع
sedayezanjannews.ir/nx8611


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»