کد خبر: 9102
1401/05/10 - 23:45


رئیس پلیس آگاهی استان زنجان خبر داد:

متلاشی‌شدن باند سارقان شرکت‌های صنعتی زنجان

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از متلاشی شدن باند سارقان شرکت‌های صنعتی در زنجان و دستگیری همه اعضای آن خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از متلاشی شدن باند سارقان شرکت‌های صنعتی در زنجان و دستگیری همه اعضای آن خبر داد.

به گفته سرهنگ محمدعلی آدینه لو، ضمن دستگیری اعضای این باند، اموال مسروقه به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال نیز توسط نیروهای پلیس آگاهی استان زنجان کشف شده است.

سرهنگ آدینه لو درباره متلاشی شدن این باند و نحوه دستگیری اعضای آن گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت از شرکت‌های صنعتی در حاشیه شهر‌ها، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت و با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات ویژه پلیسی، ردپای سارقان حرفه‌ای غیر بومی در این سرقت‌ها نمایان شد.

وی افزود: مأموران پس از چند روز تعقیب و مراقبت اعضای ۷ نفره این باند را حین سرقت شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس آگاهی استان انتقال دادند.

به گفته سرهنگ آدینه لو، سارقان پس از انتقال به سرقت‌های متعدد در کشور اعتراف کرده و از متهمان ۴ دستگاه خودرو و بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: صاحبان شرکت‌های صنعتی در حاشیه شهر حتما از نگهبان استفاده کرده و ورودی شرکت را به دوربین‌های مدار بسته تجهیز کنند و درصورت مشاهده افراد مشکوک سریع با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانپلیس آگاهای زنجانسرهنگ آدینه لودستگری سارقان
sedayezanjannews.ir/nx9102


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»