کد خبر: 9196
1401/06/23 - 10:33


عضو شورای شهر زنجان:

انتقال ساختمان شهرداری در اولویت نیست

زمزمه‌هایی از انتقال ساختمان شهرداری زنجان به زمینی موسوم به باغ هاشم‌نژاد به دلیل وجود ترافیک سنگین در میدان آزادی شنیده می‌شود از همین رو برای پیگیری صحت این موضوع طی تماس با شهردار موفق به مصاحبه نشدیم ولی یکی از اعضای شورای شهر در توضیح این موضوع به طرح بحث‌هایی در این زمینه در شورای پنجم و نیز ارائه پیشنهادی از سوی شورای فعلی برای انتقال شهرداری به محل دیگر اشاره کرد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- زمزمه‌هایی از انتقال ساختمان شهرداری زنجان به زمینی موسوم به باغ هاشم‌نژاد به دلیل وجود ترافیک سنگین در میدان آزادی شنیده می‌شود از همین رو برای پیگیری صحت این موضوع طی تماس با شهردار موفق به مصاحبه نشدیم ولی یکی از اعضای شورای شهر در توضیح این موضوع به طرح بحث‌هایی در این زمینه در شورای پنجم و نیز ارائه پیشنهادی از سوی شورای فعلی برای انتقال شهرداری به محل دیگر اشاره کرد.

منصور مرادلو در گفت‌وگو با صدای زنجان این‌گونه اظهار کرد که در شورای پنجم عنوان شده بود انتقال شهرداری به محل دیگر و ساخت ساختمان جدید جزو پروژه‌های قرارگاه خاتم الانبیا قرار بگیرد برای این منظور پیشنهاد شورا زمینی موسوم به باغ امین واقع در کوی شهریار بود نه باغ هاشم‌نژاد.

 طبق توضیحات این عضو شورا به صدای زنجان قرار بر این بوده که چند هزار متر مربع زمین در باغ امین برای انتقال ساختمان جدید شهرداری مرکز و برخی از مناطق و حتی شورای شهر پیش‌بینی شود چرا که به دلیل ترافیک سنگین در میدان آزادی و نبود پارکینگ ترددها و مراجعات مردمی را با مشکل مواجه کرده است.

مرادلو ضمن تأکید شورای پنجم و نیز پیشنهاد شورای فعلی بر ضرورت انتقال ساختمان شهرداری زنجان به محل دیگر و برطرف شدن مشکلات فعلی انجام این پروژه را فعلاً در دستور کار شورا و شهرداری نمی‌داند.

پروژه باغ هاشم‌نژاد فقط برای احداث بوستان است نه ساختمان اداری

 به گفته این عضو شورا در بحث انتقال ساختمان شهرداری زنجان به محل دیگر اصلاً باغ‌هاشم‌نژاد در شورا مطرح نبوده چرا که این پروژه حدود 6.5 هکتاری صرفاً برای احداث بوستان بزرگ در نظر گرفته شده است.

مشکل مالکیتی ساختمان شهرداری زنجان از سال‌ها قبل مطرح بوده و از قرار معلوم شهرداری سند مالکیت برای ساختمان فعلی ندارد چرا که در ابتدا این محل در اختیار سپاه بوده و پس از آن شهرداری در محل مستقر شده هر چند طبق توضیح مرادلو به صدای زنجان، صحبت‌هایی در مورد قطعی شدن سند مالکیت این ساختمان به نام شهرداری وجود دارد.

 مرادلو این را نیز اضافه کرد که شهرداری در حال حاضر برای دست‌رسی راحت مردم تمام تلاشش بر قرارگیری شهرداری‌های نواحی در همان ناحیه خودشان است چرا که برای مثال ناحیه یک با وسعت زیادش مراجعات مردمی آن به دلیل قرارگیری شهرداری ناحیه یک در بلوار آزادی به این سمت گسیل می‌شود و همین عامل اصلی ترافیک سنگین در این محل است.

این عضو شورای شهر زنجان بر ضرورت انتقال ساختمان شهرداری و نیز شورای شهر به محل دیگر اشاره داشته و بر این موضوع متذکر شد که طبق برآوردهای انجام شده در حال حاضر ساختمان شورای شهر زنجان در حدود 30 تا40 میلیارد تومان قیمت دارد و می‌توان از این سرمایه به نحو مطلوب استفاده کرده و ساختمان دیگری در محل بهتر با دسترسی راحت‌تر برای مردم همراه با سالن جلسات و غیره ایجاد کرد.

انتهای پیام/

 

خبرنگار: الهام احمدی

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانشهرداری زنجانشورای شهر زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9196


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»