کد خبر: 9341
1401/09/25 - 11:8


عضو شورای اسلامی شهر زنجان در حضور رئیس قوه قضائیه:

تا کی آمار و اعداد و ارقام؟ برای یک بار هم که شده صدای مردم را بشنویم

ابوبصیری: پا در خرخره گردن کلفتانی که تخلف می‌کنند، گذاشته شود، مردم عادی که چیزی نیست، ضعیف‌کشی که چیزی نیست، ما گردن کلفت‌ها را می‌خواهیم محاکمه شوند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان/ عضو شورای شهر زنجان در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد، گفت: من به عنوان نماینده مردم از آقای اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه می‌خواهم، پا روی خرخره گردن کلفتانی که تخلف می‌کنند، گذاشته شود، مردم عادی که چیزی نیست، ضعیف‌کشی که چیزی نیست، ما گردن کلفت‌ها را می‌خواهیم محاکمه شوند.

به گزارش فارس، انسیه ابوبصیری در این جلسه که عصر دیروز (24 آذرماه 1401) برگزار شد، اظهار کرد: آنطور که به خانم‌ها وقت صحبت کردن می‌دهید، به جای زنجان اسم استان را «مردجان» بگذارید.

وی خطاب به مسئولان گفت: اگر دنبال سرمایه اجتماعی، دنبال دلایل اغتشاش در شهر و کشور هستیم، جنگ هیبریدی، جنگ شناختی و ... خوب تحلیل کردیم، اما مهمترین پازل آن عامه مردم، کف مردم است.

وی افزود: من نه انشایی همراه دارم، نه نوشته‌ای نه آمار و ارقامی، اما منتظر بودم از مدیران یک گریزی زده شود و برخی مشکلات بیان شود. 45 سال است که زنجان 5 سکونت‍گاه دارد که یک ششم مساحت شهر را به خود اختصاص داده‌اند و 6 برابر سایر نقاط شهر هم شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند، ولی دوست دارم قبل از غروب آفتاب گشتی در این سکونت‌گاه‌ها داشته باشید و ببیند چه افتضاحی است.

ابوبصیری اضافه کرد: 43 سال است در این نقاط نه اجازه ساخت و ساز داده می‌‍شود نه اجازه تعمیر و مردم با بدترین شرایط در آنجا زندگی می‌کنند و تاکنون کسی صدای آنها را نشنیده است، تا کی آمار؟ تا کی اعداد؟ تا کی ارقام؟ تا کی تعارف، تا کی توضیح، برای یک بار هم که شده صدای مردم را بشنویم.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: توفیق این را دارم که عضو شورای شهر هستم و در جمع مردم حضور پیدا می‌کنم، مردم در سکونت‌گاه‌های حاشیه شهر ناله می‌کنند.

ابوبصیری گفت: روایتی می‌گویم، دوست دارم همه توجه کنند، دو سال قبل در بازه زمانی یک هفته‌ای از جانب شهرداری اجازه ساخت و ساز داده می‌شود و در بازه زمانی یک هفته‌ای با لجستیک آنچنانی همان جا را تخریب می‌کنند، تخریبی که حتی در فلسطین هم آثار چنین فاجعه‌ای دیده نشده است، آثار تخریب آن در کوی سایان وجود دارد.

وی اضافه کرد: مطلب دیگر من که نماینده مردم هستم، این است که پا در خرخره گردن کلفتانی که تخلف می‌کنند، گذاشته شود، مردم عادی که چیزی نیست، ضعیف‌کشی که چیزی نیست، ما گردن کلفت‌ها را می‌خواهیم محاکمه شوند.

ابوبصیری ادامه داد: متاسفانه اخیرا در رسانه دیدم که یکی از نمایندگان ادوار قبلی گفته است، جلوتر از من متخلف بود، من هم راست راست در شهر می‌گردم، اینها را باید محاکمه کنید.

وی افزود: زنجان کمترین اغتشاش خیابانی را داشت و افتخار می‌کنیم که مردم نجیب در شرایطی صبر کردند که دستشان از دست گردن کلفتان خون است، افرادی که در شهر مفسده اقتصادی راه انداختند، کدام محکمه؟ کی؟ چند سال صبر؟ انتظار تا کی؟ مردم خسته شده‌اند؟ این عامل فشار سخت‌تر از جنگ هیبریدی و جنگ شناختی است.

انتهای پیام/


صدای زنجانمحسنی اژه ایانسیه ابوبصیر
sedayezanjannews.ir/nx9341


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»