کد خبر: 9576
1402/01/30 - 12:43


نرخ بیکاری در استان زنجان بیش از 7 درصد است

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به آمار نرخ بیکاری در استان زنجان گفت: سال گذشته نرخ بیکاری در زنجان طبق آمار ثبت شده بیش از 7 درصد است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به آمار نرخ بیکاری در استان زنجان گفت: سال گذشته نرخ بیکاری در زنجان طبق آمار ثبت شده بیش از 7 درصد است.

اسماعیل آقاجانلو با بیان اینکه میزان تعهدات در زمینه اشتغالزایی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان 100درصد انجام شده است اظهار کرد: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به تمام تعهدات خود در زمینه اشتغالزایی در سال 1401 عمل کرده است.

وی افزود: در استان زنجان میزان اشتغال‌زایی با توجه به تعهداتی که سازمان کار و تعاون اجتماعی با 30 دستگاه مرتبط با این موضوع از جمله بخش صنعت، معدن و تجارات، بخش کشاورزی، میراث فرهنگی و دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان انجام گرفته است.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان عنوان کرد: سازمان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان طبق تعهدات 100 درصد ایجاد اشتغال‌زایی در استان انجام شده است.

آقاجانلو ادامه داد: لازم به ذکر است خوشبختانه استان زنجان از نظر نرخ بیکاری کمترین نرخ را در سطح کشور به خود اختصاص داده است که نرخ بیکاری در استان بیش از 7 درصد می‌باشد.

وی افزود: درباره تسهیلات اشتغال‌زایی در کل کشور می‌توان به جز دوم بند ب تبصره 16 اشاره کرد که 1 هزار رو 412 میلیارد تومان سهم تسهیلات استان زنجان می‌باشد.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: سال گذشته آمار تسهیلات اشتغالزایی مشاغل خانوادگی در استان 83 میلیارد و 900 میلیون تومان بوده است.

 

انتهای پبام/


صدای زنجاننرخ بیکاری در استان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9576


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»