کد خبر: 9580
1402/01/30 - 13:31


انسداد 320 حلقه چاه غیر مجاز در زنجان

مدیر کل دادگستری استان زنجان از مسلوب المنفعه کردن (پر کردن) تعداد 320 حلقه چاه غیر مجاز خبر داد و گفت: نصب کنتورهای هوشمند در راستای جلوگیری از اضافه برداشت منابع آبی بسیار موثر خواهد بود و انتظار داریم امور آب استان برای نصب کنتورهای هوشمند چاه‌های آب اهتمام جدی انجام دهد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیر کل دادگستری استان زنجان از مسلوب المنفعه کردن (پر کردن) تعداد 320 حلقه چاه غیر مجاز خبر داد و گفت: نصب کنتورهای هوشمند در راستای جلوگیری از اضافه برداشت منابع آبی بسیار موثر خواهد بود و انتظار داریم امور آب استان برای نصب کنتورهای هوشمند چاه‌های آب اهتمام جدی انجام دهد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، در نخستین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال دادگستری در سال جدید، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تشکر از اقدامات و تلاش‌های اعضای شورا در اجرای مصوبات در سال 1401 اظهار داشت: شورای حفظ حقوق بیت المال در سال گذشته هشت جلسه با هشتاد مصوبه و اجرای هشتاد درصدی مصوبات داشته که امیدواریم در سال جاری این مقدار و روند با شتاب بیشتر انجام شود.

رئیس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم استان که در هر جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال مطرح می‌شود موضوع کمیسون رفع تداخلات است که استان زنجان به عنوان پایلوت انتخاب شده که انصافا در این زمینه اقدامات بسیار خوب و موثری از سوی امور اراضی ملی استان انجام شده است.

وی به موضوع سند دار کردن املاک ادارات دولتی که سال گذشته به ادارات ابلاغ شده اشاره کرد و گفت: بر اساس گزارش مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان در جلسه  آمار خوبی نیست، امروز رویکرد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در موضوع  سندار کردن املاک و اراضی یک فرصت در راستای مصون ماندن املاک و اراضی از تعرض دیگران است و باید سندار شود و دستگاه قضایی استان در راستای ارائه خدمات آسان و رفع موانع گذشته برای سندار کردن املاک و اراضی آمادگی خود را اعلام می‌کند.

صادقی نیارکی بر اجرای سریع احکام صادره در موضوع تغییر کاربری غیر مجاز در استان تأکید کرد و گفت: در برخی شهرستان‌ها اجرای احکام تغییر کاربری غیر مجاز با یک عقب ماندگی‌های مواجه هستیم که از مسئولان امر انتظار تسریع در انجام وظایف داریم.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری استان زنجان ضمن تقدیر از امور آب استان برای مسلوب المنفعه(پر شدن) کردن تعداد 320 چاه غیر مجاز افزود: نصب کنتورهای هوشمند در راستای جلوگیری از اضافه برداشت منابع آبی بسیار موثر خواهد بود و انتظار داریم امور آب استان برای نصب کنتورهای هوشمند چاه‌های آب اهتمام جدی  انجام دهد.

 

انتهای پیام/

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانچاه غیر مجاز در زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9580


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»