کد خبر: 9608
1402/02/09 - 11:40


هشدار پلیس فتا به هنجارشکنان فضای مجازی

رئیس پلیس فتا زنجان از اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا در خصوص برخورد با هنجارشکنان فضای مجازی، خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ رئیس پلیس فتا زنجان از اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا در خصوص برخورد با هنجارشکنان فضای مجازی، خبر داد.

 سرهنگ" سیداحمد موسوی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مطالبات گسترده مردمی و در راستای ارتقاء امنیت و آسایش عمومی و روانی جامعه برخورد با هنجارشکنان، در فضای مجازی توسط پلیس فتا در حال اجرا می‌باشد و برابر قوانین جاری کشور با هنجارشکنان برخورد قانونی خواهد شد.

وی با بیان اینکه گردانندگان این نشانگاه‌ها با هدف جذب فالوور(دنبال کننده)،  مخاطب و نیز کسب درآمد، اقدام به انتشار تصاویر ناهنجار تحت عناوین مدلینگ، مزون، آتلیه عکاسی، آنلاین شاپ‌ها و... می‌کنند، افزود: پلیس فتا با تشکیل کارگروه عملیاتی رصد با هدف امن سازی این فضا، اقدام به شناسایی تارنماهای مجرمانه نموده است.

سرهنگ موسوی ادامه داد: در مرحله اول  تلاش بر پاک‌سازی فضای مجازی با تذکر تلفنی به مدیران و گردانندگان نشانگاه های هنجارشکنانه می‌باشد بدیهی است در صورت تکرار با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و نسبت به حذف و مسدودسازی این نشانگاه‌ها اقدام خواهد شد.

 رئیس پلیس فتا استان زنجان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره 096380 یا سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir به کارشناسان ما اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9608


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»