کد خبر: 9613
1402/02/10 - 15:50


جوابیه استانداری زنجان به مطلب درج شده مطالبه‌گران مسکن ملی

پیرو مطلب منتشر شده با امضایی موسوم به «مطالبه‌گران مسکن ملی» در کانال صدای زنجان مبنی بر بازدید استاندار محترم از پروژه‌های مسکن ملی شرق زنجان به آگاهی می‌رساند...

پایگاه خبری صدای زنجان

مدیر مسئول محترم پایگاه خبری صدای زنجان

با سلام و احترام؛

پیرو مطلب منتشر شده با امضایی موسوم به «مطالبه‌گران مسکن ملی» در کانال صدای زنجان مبنی بر بازدید استاندار محترم از پروژه‌های مسکن ملی شرق زنجان به آگاهی می‌رساند؛

آنچنان‌که استاندار محترم بارها در جلسات و بازدیدهای مختلف تاکید کرده‌انمد در تمام توان و تلاش خود و مدیران استان را برای تکمیل و بهره‌برداری هر چه سریعتر واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در استان در راستای سیاست‌های دولت مردمی به کار گرفته‌اند و نظارت‌ها و پیگیری‌های ایشان مشمول یک منطقه خاص نیست.

با توجه به اینکه پیش‌تر اعلام شده بود که قسمتی از پروژه‌های شرق زنجان اوایل سال 1402 به متقاضیان تحویل داده می‌شود به همین دلیل چندین بار از این پروژه‌ها بازدید و سرکشی صورت گرفت تا متقاضیان عزیز هر چه سریعتر طعم شیرین خانه‌دار شدن را بچشند.

همچنین باید متذکر شد که استاندار زنجان پیش از این چند بار از پروژه‌های مسکن ملی در غرب زنجان نظارت میدانی داشتند و  اخبار، عکس‌ها و کلیپ‌های آن منتشر شده است لذا جهت روشن شدن افکار عمومی نمونه‌ای از کلیپ‌های نظارت میدانی استاندار و مسئولین امر از وضعیت پیشرفت پروژه‌های غرب زنجان جهت انتشار به حضور ارسال می‌شود.

ضمنا تاکید می‌گردد با توجه به حساسیت برخی موضوعات و تاثیر آن در تشویش اذهان و تحریک ذی‌نفعان مناسب است قبل از انتشار مطالب ارسالی مخاطبان، که بضع شامل اطلاعات نادرست و یا ناقص می‌باشد از صحت مطالب، آگاهی کامل کسب شود.

مهدی ورقائی

مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9613


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»