کد خبر: 9623
1402/02/12 - 15:49


هواپیمای مشهد – زنجان دچار نقص فنی شد

مدیر فرودگاه زنجان با تایید مشکل نقص فنی پرواز مشهد به مقصد زنجان گفت: پس از رفع نقص فنی سفر این هواپیما به سمت زنجان برقرار شد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیر فرودگاه زنجان با تایید مشکل نقص فنی پرواز مشهد به مقصد زنجان گفت: پس از رفع نقص فنی سفر این هواپیما به سمت زنجان برقرار شد.

محمد قاسمی در گفت‌و‌گو با صدای زنجان با اشاره به مشکل نقص فنی پرواز مشهد زنجان اظهار داشت: مشکل فنی در پرواز از سمت زنجان نبود و در بازگشت این سفر از مشهد اتفاق افتاده است.

مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به اینکه به صورت دقیق در مورد علت حادثه نمی‌توان اظهار نظر کرد، گفت: نقص فنی این هواپیما پس از بازگشت به فرودگاه مشهد رفع و مجددا به مقصد زنجان سفر خود را از سر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه به منظور حفظ ایمنی مسافران خلبان تصمیم به بازگشت به مشهد پس از یک ربع پرواز داشته است، ادامه داد: به محض روشن شدن سیستم ایمنی هواپیما پرواز متوقف و مشکل رفع شده چرا که حفظ سلامت و امنیت مسافران مهم‌ترین اولویت برای خلبان است.

قاسمی با اشاره به اینکه بنا به شرایط تحریمی هواپیمای جدید یا در کشور نیست یا خیلی کم است، اضافه کرد: هواپیماهای موجود در کشور هواپیماهایی هستند که چند سال کار کرده‌اند.

مدیر فرودگاه زنجان با اشاره اینکه می‌توان با قاطعیت گفت شرکت مجری پروازهای زنجان مشهد زنجان یا همان شرکت ماهان یکی از بهترین شرکت‌های کشور در این زمینه هستند، عنوان کرد: مردم هم می‌دانند این شرکت دارای هواپیماهای مناسب و برنامه کاری دقیقی است و هواپیمای چهار موتوره جت برای پروازهای زنجان در نظر گرفته شده که برای پروازها و فرودگاه زنجان مناسب است.

وی با اشاره به اینکه از نظر ایمنی خیال مردم زنجان برای سفر هوایی راحت باشد چرا که موارد ایمنی در این شرکت به شدت لحاظ می‌شود، اضافه کرد: مردم با اطمینان خاطر برای سفر به شهر مشهد از سفرهای هوایی بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/

 

 

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانهواپیمای مشهد – زنجانمدیر فرودگاه زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9623


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»