کد خبر: 9714
1402/03/09 - 20:24


بعد از چاپ گزارش تخلف برخی از ماموران اجرائیات:

عوامل اجرائیات شهرداری مدیر مسئول صدای زنجان را تهدید کردند؟

عوامل اجرائیات شهرداری زنجان پس از چاپ گزارش تخلف برخی موران اجرائیات شهرداری منطقه یک در حمایت از یک پیمانکار خاطی، مدیر مسئول روزنامه صدای زنجان را تهدید کردند!

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ عوامل اجرائیات شهرداری زنجان پس از چاپ گزارش تخلف برخی موران اجرائیات شهرداری منطقه یک در حمایت از یک پیمانکار خاطی، مدیر مسئول روزنامه صدای زنجان را تهدید کردند!

به گزارش خبرنگار صدای زنجان عصر روز سه شنبه یکی از عوامل اجرائیات شهرداری منطقه یک زنجان با مراجعه به درب منزل مسیح اله سلطانی مدیر مسئول روزنامه صدای زنجان با تهدید از وی خواست سریعا در اجرائیات شهرداری حاضر شود در غیر اینصورت باید منتظر عواقب آن باشد! و ی همچنین یک اخطاریه تهدید آمیز هم در خصوص تخلفات نامبرده در ساخت و ساز  ارائه کرده در حالیکه ساخت و ساز ملک وی با اخذ تمام مجوزهای قانونی مربوط به سال ۱۳۹۰ بوده و سوابق عدم خلافی وپایان کار این ملک نیز در  شهرداری مذکور موجودمی باشد.

اما این اقدام بعد از آن روی داد که روزنامه صدای زنجان روز گذشته در گزارشی با عنوان «تخریب چی متخلف» در خصوص ساخت و ساز و تخریب یک ساختمان بدون مجوز در اراضی ثبت با حمایت برخی از ماموران اجرائیات شهرداری منطقه یک پرده برداشت که متعاقب آن معاون شهردار منطقه یک هم از پیگیری و برخورد این نهاد با ماموران متخلف اجرائیات در این پرونده خبر داد.

 

انتهای پیام/                                                                                                               

 

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانتخلف برخی از ماموران اجرائیات شهرداری زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9714


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»