کد خبر: 9726
1402/03/11 - 9:45


تخلیه آب24 منزل روستایی توسط هلال احمر زنجان

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سیل شامگاه چهارشنبه در روستاهای اندآباد سفلی و علیا، نیک پی و اندآباد سفلی 24 واحد مسکونی را دچار آبگرفتگی کرد که توسط تیم های عملیاتی هلال احمر تخلیه شد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سیل شامگاه چهارشنبه در روستاهای اندآباد علیا، نیک پی و اندآباد سفلی 24 واحد مسکونی را دچار آبگرفتگی کرد که توسط تیم های عملیاتی هلال احمر تخلیه شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، مهندس حکمت اله هاشمی افزود: ساعت 17:45 دقیقه گزارش آبگرفتگی منازل مسکونی در روستاهای بیان شده به ندای امداد هلال احمر اطلاع داده شد.

وی تاکید کرد: بلافاصله هفت تیم شامل سه تیم جاده ای و چهار تیم سیلاب از شهرستان های زنجان و ماهنشان همراه با سه آمبولانس و چهارخودروی کمک دار برای امدادرسانی به آسیب دیدگان ناشی از سیلاب اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تیم های امدادی بیان شده شامل 32 نیرو اعم از 18 امدادگر و نجاتگر و 14 نفر از پرسنل جمعیت هلال احمر بودند.

هاشمی اظهارداشت: پیش از این نیز سیل شامگاه شنبه /6 خرداد/ در روستای حاج سیران پنج واحد مسکونی را که دچار آبگرفتگی کرد که توسط تیم های عملیاتی هلال احمر تخلیه شد.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانمهندس حکمت اله هاشمیروستاهای اندآباد سفلی و علیا
sedayezanjannews.ir/nx9726


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»