کد خبر: 9730
1402/03/13 - 10:0


فرماندار خدابنده:

رد خواستگار متواری، زده شده است

فرماندار خدابنده اظهار کرد: رد خواستگار متواری زده شده است و به زودی با پیگیری نیروی انتظامی این متهم دستگیر خواهد شد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ زهره میرعیسی خانی: فرماندار خدابنده اظهار کرد: رد خواستگار متواری زده شده است و به زودی با پیگیری نیروی انتظامی این متهم دستگیر خواهد شد.

از روز گذشته خبری مبنی بر آتش زدن دختری توسط خواستگار خدابنده‌ای خود با گرفتن جواب رد، مطرح شده است که پیگیری صدای زنجان از«جواد تاراسی»، فرماندار خدابنده بر صحت این اتفاق تکیه دارد.

این مسئول با تاید آنچه در فضای مجازی مطرح بود، اظهار کرد: آنچه در فضای مجازی مطرح شده است صحت دارد و ما پیگیر این ماجرا هستیم.

وی ادامه داد: رد خواستگار متواری زده شده است و به زودی با پیگیری نیروی انتظامی این متهم دستگیر خواهد شد.

گفتنی است بر اساس اطلاعات مندرج در پرونده پزشکی دختر حادثه دیده، میزان سوختگی او ۹۰ درصد گزارش شده است و بر اساس آنچه دوربین‌های مداربسته در محل حادثه ثبت کرده‌اند، جوانی که دست به این اقدام هولناک زده، قبل از تعطیلی محل کار دختر، با موتورسیکلت و ظرف حاوی بنزین در انتظار خروج او مانده و با بیرون آمدن دختر، نزدیک او شده و با ریختن بنزین روی او، این حادثه دلخراش را رقم زده است.

لازم به ذکر است، جوان متواری که از ساکنان یکی از روستاهای شهرستان‌های خدابنده است، پس از این اقدام، پا به فرار گذاشته و تا این لحظه متواری بوده و دستگیر نشده است.

 

انتهای پیام/

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانتش زدن دختری توسط خواستگار خدابنده‌ای
sedayezanjannews.ir/nx9730


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»