کد خبر: 9757
1402/03/20 - 9:36


مدیرکل بحران استان زنجان:

نقاط آسیب‌پذیر زنجان در زمان بارندگی شناسایی شد

صفی‌الله کرامتی، مدیرکل بحران استانداری زنجان با اشاره به اینکه هنوز خسارت بارش احتمالی اخیر برآورد نشده است، اظهار کرد: در این حادثه بیشترین موضوع در سطح شهر آب‌گرفتگی بوده است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ زهره میرعیسی‌خانی: صفی‌الله کرامتی، مدیرکل بحران استانداری زنجان در گفت‌و‌گو با صدای زنجان با اشاره به اینکه هنوز خسارت بارش احتمالی اخیر برآورد نشده است، اظهار کرد: در این حادثه بیشترین موضوع در سطح شهر آب‌گرفتگب بوده که متأسفانه دیوار خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی فروریخت و یا در سمت خیابان رجایی و جاوید مشکلات مربوط به آب‌گرفتگی شدت بیشتری داشت.

وی ادامه داد: همچنین دیوار یکی از مدارس در خیابان رجایی فروریخت. چندین مورد نیز گیرکردن ماشین در میان سیلاب داشتیم که با کمک‌های آتش‌نشانان و نیروهای امدادی و هلال‌احمر نجات یافتند.

به گفته این مسؤل، باید خسارت‌های احتمالی جمع‌بندی و برآورد شود تا به‌صورت دقیق بتوان در این زمینه اظهارنظر کرد.

کرامتی با بیان اینکه این بارندگی در این زمان در زنجان اتفاق نیفتاده بود، اظهار کرد: ما بارندگی‌هایی داشتیم که 45 میلی‌متری در 24 ساعت بوده است اما این بارندگی در عرض یک ساعت و 10 دقیقه بیش از 26 میلی‌متر بود که بسیار سنگین بود.

وی با بیان اینکه نقاط آسیب‌پذیر زنجان در این زمینه شناسایی شد تا در جهت بهبود این موضوع قدم برداریم و در آینده شاهد همچنین اتفاقاتی نباشیم. ضمن اینکه همکاری مردم در این زمینه بسیار خوب بود و امکان این وجود داشت که شرایط تا میزانی وخیم‌تر باشد چراکه ساعت تعطیلی ادارات بود ولی مردم همکاری خوبی در این زمینه داشتند.


انتهای پیام/

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانصفی‌الله کرامتی، مدیرکل بحران استانداری زنجانآب‌گرفتگی در زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9757


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»