کد خبر: 9768
1402/03/21 - 16:53


سربازانی که جان یک خانم را در سیل نجات دادند، تقدیر شدند

سه سربازی که در سیل روز پنجشنبه گذشته در شهر زنجان جان یک خانم را در سیل نجات دادند، تقدیر شدند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سه سربازی که در سیل روز پنجشنبه گذشته در شهر زنجان جان یک خانم را در سیل نجات دادند، تقدیر شدند.

یکی از جلوه‌های به یاد ماندنی همایش سالانه مدیران و فرماندهان انتظامی استان زنجان، حضور سه سرباز قهرمان، سه فداکار که حماسه آفرینی آنان نه در سینمای هالیودی یا بالیودی بلکه در دنیای واقعی و توسط دوربین‌های مردمی ثبت شده بود، در جمع صمیمانه فرماندهان و مدیران مورد تقدیر و عنایت فرمانده انتظامی استان زنجان قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان زنجان در اثنای همایش سالانه مدیران و فرماندهان انتظامی استان زنجان از سه سرباز فداکار انتظامی استان «محمد امین یمینی»، «حمیدرضا کرمانی» و «حمید علوی» تقدیر کرد و اظهار داشت: فداکاری عالی‌ترین خصلت انسانی است و پلیس همواره با رفتار انسان دوستانه خود به این واژه جامه عمل پوشانده است.

سردار محمد طراقیه با بیان اینکه فداکاری عالی‌ترین خصلت انسانی و اینکه انسانیت مرز ندارد، ادامه داد: پلیس همواره در بسیاری از بحران ها با حضور به موقع و اقدام خود به این واژه جامه عمل پوشانده است.

گفتنی است: استواریکم وظیفه «محمد امین یمینی»، استواریکم وظیفه«حمیدرضا کرمانی» و وظیفه «حمید علوی» از سربازان فرماندهی انتظامی استان زنجان هستند که در بارش سنگین باران در چند روز پیش متوجه گیر افتادن راننده یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 در محله شهید رجائی شده و به رغم حضور افراد دیگر در محل، پیش قدم شده و جان راننده را از تند آب نجات دادند.

 

انتهای پیام/


صدای زنجانسیل در زنجاننجات زن زنجانی از سیل
sedayezanjannews.ir/nx9768


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»