کد خبر: 9783
1402/03/24 - 11:11


قتل مادر به دست دختر

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از وقوع یک فقره اختلاف خانوادگی؛ از قتل مادر به دست دخترش خبر داد و گفت: قاتل بلافاصله دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده شد.

پایگاه خبری صدای زنجان

 پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از وقوع یک فقره اختلاف خانوادگی؛ از قتل مادر به دست دخترش خبر داد و گفت: قاتل بلافاصله دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده شد.

سرهنگ محمد علی آدینه لو رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد درگیری خانوادگی در شهر  زنجان ، بلافاصله کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

آدینه لو در تشریخ این خبر گفت: با بررسی ها و تحقیقات به عمل آمده توسط کارآگاهان جنایی  مشخص شد ، درگیری شکل‌گرفته در پی اختلافات خانوادگی به وجود آمده که طی آن، دختر خانواده  به  وسیله چاقو مادر 52 ساله خود را مورد اصابت ضربات چاقو قرار داده  و به قتل رسانده است.

سرهنگ آدینه لو تصریح کرد: قاتل که در همان لحظات اول ، در صحنه جنایت دستگیر شده و به جرم خود اعتراف کرده بود، ضمن اظهار ندامت و پشیمانی از کار خود ، علت و انگیزه این جنایت را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی در پایان خاطر نشان کرد: قاتل پس از تشکیل و تکمیل پرونده ، جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/


صدای زنجانسرهنگ محمد علی آدینه لورئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9783


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»