کد خبر: 9816
1402/04/03 - 11:2


وقوع 2 تصادف زنجیره‌ای با 7 مصدوم در آزادراه زنجان

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: وقوع تصادف زنجیره‌ای در آزادراه های زنجان – قزوین و واژگونی سواری در زنجان – تبریز 7 مصدوم برجا گذاشت.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: وقوع تصادف زنجیره‌ای در آزادراه های زنجان قزوین و واژگونی سواری در زنجان تبریز 7 مصدوم برجا گذاشت.

حکمت اله هاشمی، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار داشت: تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر 65 لاین شمالی آزادراه زنجان قزوین روی داد که در این سانحه 6 خودرو با هم برخورد و 3 نفر از هموطنان مصدوم شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: 2 تیم پنج نفره از تیم‌های عملیاتی همراه با یک دستگاه آمبولانس و ست نجات بلافاصله از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی گفت: در این سانحه 4 خودروی سواری، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه نیسان با هم برخورد کردند که مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

هاشمی اضافه کرد:همچنین گزارش یک فقره واژگونی پژو پارس برای امدادرسانی به ندای امداد گزارش شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تصادف در کیلومتر 68 لاین شمالی آزادراه زنجان تبریز اتفاق افتاده بود که بلافاصه یک تیم همراه با ست نجات از پایگاه امداد و نجات جاده ای تیرپارک برای امدادرسانی اعزام شدند.

هاشمی اظهارداشت: چهار مصدوم این سانحه رانندگی توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

 

انتهای پیام

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9816


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»