کد خبر: 9873
1402/04/11 - 14:18


رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان:

8 دستگاه ون به ناوگان حمل و نقل عمومی زنجان اضافه شد

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: از امروز ۸ دستگاه ون جدید در سطح شهر زنجان آغاز به کار کرد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان با بیان اینکه از امروز ۸ دستگاه ون جدید در سطح شهر زنجان آغاز به کار کرد گفت: کرایه ون‌های جدید از طریق دستگاه پز و فعلا به مبلغ ۳ هزار تومان دریافت می‌شود.

داود نوری با بیان اینکه ۸ دستگاه ون در طول هفته گذشته تحویل شهرداری زنجان شد اظهار داشت: از امروز این ۸ دستگاه ون جدید در سطح شهر زنجان در ۳ مسیر فعالیت خود را آغاز کردند.

وی افزود: مبلغ کرایه ون‌های جدید که از طریق دستگاه پز دریافت می‌شود فعلا ۳ هزار تومان است با این حال به هیچ وجه پول نقد دریافت نخواهد شد و پرداخت مبلغ کرایه با کارت بانکی خواهد بود.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: از ۲۵ دستگاه ون که شهرداری خرید کرده ۸ دستگاه تحویل داده شده است.

این مسئول یاداور شد: ۴ دستگاه به سه مسیر میدان انقلاب، دلجویی، بی‌سیم و مجدد میدان انقلاب اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: دو دستگاه به مسیر آرامستان تا سه راه امجدیه اختصاص داده شده است که شهرک صنعتی و کوی فرهنگ را نیز پوشش خواهد داد.

نوری بیان کرد: دو دستگاه نیز در مسیر سوم که پایانه ارتش تا بلوار مهرانه بوده، اختصاص داده شده است چراکه بخشی از مجتمع ادارات به جاده‌گاوازنگ و بلوار پروفسور ثبوتی نقل مکان کرده است و دسترسی مردم به این محل مشکل شده است. درخواست‌های مکرری برای اختصاص ناوگان عمومی به این محل وجود دارد؛ با اختصاص ون‌های جدید به این مسیر شهرک‌های اقماری همانند کارمندان، آزادگان، بیمارستان آیت‌الله موسوی، دانشگاه علوم پزشکی، مجتمع ادارات و بلوار مهرانه پوشش داده خواهد شد.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا بتوانیم مابقی ون‌ها را نیز تحویل بگیرم با این وجود پیگیر تحویل مینی‌بوس‌ها نیز هستیم تا بتوانیم در خطوط در نظر گرفته شده به کار ببریم.

منبع: موج‌رسا


صدای زنجانرئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداریحمل و نقل عمومی
sedayezanjannews.ir/nx9873


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»