کد خبر: 9903
1402/04/17 - 9:48


رئیس شورای شهر زنجان؛

تعرفه‌های شهربازی زنجان متعادل شد

رئیس شورای شهر زنجان از بازگشایی دوهفته‌ای شهربازی پس از یک وقفه طولانی خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ زهره میرعیسی‌خانی: رئیس شورای شهر زنجان از بازگشایی دوهفته‌ای شهربازی پس از یک وقفه طولانی خبر داد و گفت: تلاش شد که تعرفه‌های مربوط به شهربازی متعادل‌سازی شوند.

مجید ناصحی‌مقدم، رئیس شورای شهر زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان با اشاره به اینکه نزدیک دو هفته است که شهربازی استان زنجان پس از یک وقفه، شروع به کارکرده است، اظهار کرد: دلیل اصلی این تعطیلی عدم دسترسی شهرداری به اطلاعات آماری شهربازی بود. با توجه به اینکه 21 درصد درآمد شهربازی متعلق به شهرداری است و امکان دسترسی شهرداری به این اطلاعات به‌صورت الکترونیک نبود، بر همین اساس با حل این مشکل شهربازی فعالیت‌های خود را از سر گرفت.

وی ادامه داد: دلیل دیگر این تعطیلی، عدم تعیین تعرفه متعارف بود. تعرفه‌ای که تشکل شهربازی کشور( انجمن صنفی) مشخص کرده بود به شورا اعلام شد و شورا در صدد متعادل کردن این تعرفه برآمد. ضمن اینکه تعرفه‌ای نیز از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اعلام شد که شورای شهر تلاش کرد با تلفیق این دو تعرفه یک تعرفه متعارف را به تصویب برساند. به‌طوری‌که هم سرمایه‌گذار متضرر نشود و هم تعرفه‌ها  در توان مالی شهروندان باشد.

ناصحی‌مقدم عنوان کرد : تلاش شورا بر این بود که تعرفه‌های تعیین‌شده تعرفه‌های متعادلی باشد و هر دو سوی معادله رضایت داشته باشند. همچنین با توجه به تورم و مشکلات اقتصادی،تلاش شد افزایش این تعرفه‌ها بیشتر از 25 درصد نباشد، به‌طوری‌که نهایت حداکثر تعرفه یک وسیله بازی برای بزرگسالان 60 هزار تومان باشد و سایر وسایل بازی قیمت پایین‌تری داشته باشد.

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانتعرفه شهربازیرئیس شورای شهر زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9903


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»