کد خبر: 9907
1402/04/17 - 14:3


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد:

توقیف بنز ۷۰ میلیارد ریالی در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از توقیف خودروی سواری بنز ۳۵۰ قاچاق به ارزش تقریبی ۷۰ میلیارد ریال خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سرهنگ ایرج خانی پور روز شنبه با بیان این مطلب، افزود: برابر اطلاعات پلیسی، مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی سواری بنز از مسیرهای ارتباطی استان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی یادآور شد: ماموران پس از هماهنگی قضایی در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه زنجان - تبریز خودروی سواری بنز ۳۵۰ گذر موقت را پس از رویت با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف و خودرو را به مقر انتظامی راهنمایی کردند.

سرهنگ خانی پور با بیان اینکه در این زمینه یک نفر دستگیر و به مراجع ذی ربط معرفی شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت های پلیس است که در این راستا شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دستگیری سارق حرفه ای کابل برق و تجهیزات مخابراتی با ۲۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری سارق حرفه ای سیم و کابل برق و تجهیزات مخابراتی و کشف ۲۰ فقره سرقت در شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد مهدیخانی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق و تجهیزات مخابراتی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ابهر قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۲ اثیرالدین ابهر با انجام کارهای اطلاعاتی، سارق سابقه دار را در حین سرقت کابل مخابراتی در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲ اثیرالدین دستگیر و اموال مسروقه از جمله آلات و ادوات و کابل و تجهیزات مخابراتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: متهم در بازجویی های صورت گرفته به ۲۰ فقره سرقت کابل برق و تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان ابهر اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

تحویل ۲۱ معتاد به کمپ با اجرای طرح عاصفات پلیس راه آهن زنجان

رئیس پلیس راه آهن شمالغرب از اجرای طرح عاصفات در سطح حوزه ریلی خبر داد و گفت: در نتیجه اجرای این طرح تعداد ۲۱ معتاد متجاهر دستگیر و تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.

سرهنگ اکبر فاطمی اظهار داشت: روز گذشته طرح ضربتی عاصفات با هدف جمع آوری معتادان متجاهر در سطح حوزه ریلی استان زنجان اجرا شد.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای اجرای طرح ارتقای سطح امنیت ریلی، پاکسازی و جمع آوری معتادان متجاهر در طول خط ریلی و پیشگیری از وقوع سایر جرائم به اجرا درآمد، ادامه داد: این طرح با هماهنگی مقام قضایی و پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان اجرا شد.


صدای زنجانسرهنگ ایرج خانی پورقاچاق کالا
sedayezanjannews.ir/nx9907


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»