کد خبر: 9920
1402/04/19 - 12:42


سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد

اجرای طرح «دارویار» ویژه ایثارگران در استان زنجان

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: طرح دارویار برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جامه ایثارگری استان با همکاری یک بیمه بخش خصوصی به اجرا ‌درآمد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ عباس برزگر روز دوشنبه در جلسه بهداشت و درمان ایثارگران زنجان، افزود: در این طرح داروهای مورد نیاز درب منزل جانبازان بالای ۷۰ درصد و والدین معزز شهدای بالای ۷۵ سال سن تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه جامعه معزز ایثارگری در دوران کهن‌سالی قرار دارند، افزود: در همین راستا بحث درمان و پیشگیری از بیماری‌ها و مراقبت‌های بهداشتی موضوع مهمی در خدمت رسانی به این عزیزان به شمار می‌رود.

برزگر اظهار کرد: بهداشت و درمان و حفظ سلامت جامعه ایثارگری یکی از مهمترین دغدغه ها و اولویت‌های بنیاد شهید در خدمت به این گروه است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان همچنین از مسئولان بیمه همکار بنیاد شهید خواست با جدیت تمام و با هماهنگی بیشتر در اسرع وقت مسائل و مشکلات پیش رو را حل کنند تا جامعه هدف با آرامش کامل و کمترین مشکلات درمانی مواجه باشد.

وی با تاکید بر بهبود وضعیت خدمت‌رسانی به جامعه هدف، ارتقای شیوه‌های خدمت‌رسانی و جایگاه ارزشی این عزیزان، گفت: در این راستا جلساتی با حضور مسئولان ذیربط به صورت ماهانه برگزار و مسائل و مشکلات حوزه درمان جامعه ایثارگری بررسی می شود تا میزان رضایتمندی جامعه هدف افزایش یابد.


صدای زنجاندارویارسلامت جامعه ایثارگریبنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9920


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»