کد خبر: 9940
1402/04/22 - 9:53


کمک بیش از ۶ میلیارد ریالی خیر زنجانی برای آزادی زندانیان

رئیس ستاد دیه استان زنجان گفت: خیر زنجانی ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در این استان پرداخت کرد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ علاءالدین کریمی، رئیس ستاد دیه استان زنجان با اشاره به کمک بیش از ۶ میلیارد ریالی خیر زنجانی برای آزادی زندانیان گفت: خیر زنجانی در اقدامی خداپسندانه و انسان دوستانه و با اطلاع از وضعیت زندانیان جرائم غیرعمد این مبلغ را به حساب ستاد دیه استان واریز کرد.

وی یادآورشد: با این میزان مبلغ پرداختی از سوی خیر زنجانی زمینه آزادی ۱۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در استان فراهم شد.

کریمی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از سطح زندان های استان با کمک خیرین نوعدوست و نیک اندیش آزاد شدند.

وی با بیان اینکه تعداد زندانیان جرائم غیرعمد شناور است، افزود: سال گذشته با کمک خیران زنجانی و ستاد دیه استان ۴۶ میلیارد تومان از بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در زنجان پرداخت شد و ۲۳۹ زندانی جرائم مالی غیرعمد از بند رهایی یافتند.

کریمی خاطرنشان کرد: در شب برگزاری جشن گلریزان ( ماه مبارک رمضان) امسال نیز با مشارکت ۲ هزار نیک اندیش و خیر زنجانی بیش از ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از سوی خیران برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد جمع آوری شد که این میزان با ادامه کمک های اعطایی از سوی خیرین به بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال رسید.

وی با بیان اینکه ستاد دیه استان زنجان در کمک خیران به آزادی زندانیان مالی و جرائم غیرعمد رتبه نخست را دارد، اظهار داشت: علاقمندن برای کمک به آزادسازی زندانیان می توانند کمک های خود را به شماره حساب ۰۲۲۴۱۳۷۳۹۷۰۰۶ نزد بانک ملی واریز کنند.


صدای زنجانعلاءالدین کریمیرئیس ستاد دیه استان زنجانجشن گلریزان برای آزادی زندانیان دارای جرائم غیرعمد
sedayezanjannews.ir/nx9940


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»