کد خبر: 9984
1402/04/29 - 10:37


رئیس‌ کل دادگستری زنجان تاکید کرد

مقابله با فسادهای سازمان‌یافته در زنجان

مقابله با فسادهای سازمان‌یافته و زمین‌خواری از اقدامات جدی مبارزه با فساد در زنجان در دستور کار سیستم قضایی است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ رئیس‌ کل دادگستری استان زنجان گفت: مبارزه با دانه درشت‌ها و مقابله با فسادهای سازمان‌یافته و زمین‌خواری از اقدامات جدی قرارگاه عملیاتی مبارزه با فساد در استان زنجان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسمعیل صادقی‌نیارکی اظهار کرد: مبارزه با دانه درشت‌ها و مقابله با فسادهای سازمان‌یافته و زمین‌خواری از اقدامات جدی قرارگاه عملیاتی مبارزه با فساد است.

 رئیس کل دادگستری استان زنجان بر مبارزه با فساد تاکید کرد و گفت: تشکیل قرارگاه اجرای فرامین مقام معظم رهبری در راستای اجرای منویات ایشان مبنی بر مبارزه مستمر با فساد است و دادگستری استان در این موضوع پیش‌قدم بوده و اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی مبارزه با دانه درشت‌ها و مقابله با فسادهای سازمان‌یافته و زمین‌خواری را از مصادیق اقدامات جدی قرارگاه عملیاتی مبارزه با فساد بیان کرد و گفت: در این زمینه با سازمان بازرسی کل کشور همکاری و هماهنگی‌های لازم را انجام داده و در فرآیند رسیدگی به پرونده‌های مهم در سازمان بازرسی استان نظارت می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان بر پیگیری فرآیند رسیدگی به پرونده‌های مهم با سرعت و دقت تاکید کرد و افزود: پرونده‌های مهم چه در دادگستری و چه در سازمان بازرسی در حال رسیدگی هستند که از مصادیق حقوق عامه هستند که باید تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری شوند تا با مفسدان و تضییع‌کنندگان حقوق عامه برخورد صورت گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادقی‌نیارکی، هوشیاری دستگاهای اجرایی را در اعطای مجوزهای ویژه به افراد و شرکت‌های خاص را خواستار شد و ادامه داد: دستگاه قضایی استان مواردی را به دستگاه عدلیه مربوط می‌شود را رصد کرده و به موقع گلوگاه‌های ایجاد زمینه فساد را خواهد گرفت.

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانرئیس‌ کل دادگستری استان زنجاناسمعیل صادقی‌نیارکیمبارزه با دانه درشت‌ها
sedayezanjannews.ir/nx9984


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»