کد خبر: 9992
1402/04/31 - 10:38


کیفیت هوای زنجان کاهش می‌یابد

کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی زنجان گفت: وزش باد، پدیده غالب جوی این استان از یکشنبه تا سه شنبه هفته جاری است و هنگام بعدازظهرها بر شدت وزش باد افزوده می‌شود که با خیزش گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا همراه است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی زنجان گفت: وزش باد، پدیده غالب جوی این استان از یکشنبه تا سه شنبه هفته جاری است و هنگام بعدازظهرها بر شدت وزش باد افزوده می‌شود که با خیزش گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا همراه است.

حسین سلطانی افزود: هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری است که این شرایط هنگام بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد شدید در برخی مناطق همراه خواهد شد و علاوه بر آن بارشهای خفیف و محلی به ویژه در حوالی شهرستان ماهنشان و خدابنده رخ خواهد داد.

وی یادآور شد: طی روزهای آینده کماکان هوای گرمی در استان حاکم خواهد بود و در مناطق گرمسیر دمای هوا به بالای ۴۰ درجه خواهد رسید.

سلطانی از هم استانی ها خواست در این شرایط جوی در مصرف آب و برق صرفه جویی و با توجه به احتمال وقوع آتش سوزی در مراتع از برافروختن آتش و رهاسازی آن در طبیعت خودداری کنند.

 


صدای زنجانکاهش کیفیت هواهواشناسی زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9992


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»