کد خبر: 10025
1402/05/07 - 11:5


محدودیت های ترافیکی دسته زینبیه اعظم زنجان

سرهنگ موسوی، رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان ، محدودیت های ترافیکی دسته زینبیه اعظم زنجان را اعلام کرد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سرهنگ " سید حبیب موسوی " ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) بیان داشت : به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم عزاداری زینبیه اعظم زنجان ( یوم الزینب ) تردد و توقف کلیه خودرو ها و موتورسیکلت ها در این روز از ساعت 9 صبح تا پایان مراسم در مسیر های اعلامی ممنوع می باشد .

وی افزود : در این روز تردد و توقف کلیه خودرو ها از میدان 15 خرداد تا میدان آزادی شامل خیابان امام-سبزه میدان -میدان انقلاب -صدر جهان - بلوار آزادی - چهار راه سعدی به سمت میدان انقلاب -خیابان سعدی جنوبی به سمت میدان انقلاب ممنوع خواهد بود .

رئیس پلیس راهور استان زنجان با تاکید بر اینکه خیابان های منتهی به مسیر اصلی حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان مسدود خواهد شد ، گفت : علاوه بر خودرو ، تردد موتور سیکلت و دوچرخه نیز در زمان حرکت این دسته عظیم حسینی نیز در مسیر های اعلامی ممنوع بوده و شهروندان عزیز می توانند از خیابان های مجاور به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند .

گفتني است، علاوه بر اجراي طرح هاي ترافيكي ، طرح هاي ويژه انتظامي نيز در یازدهم ماه محرم يوم الزینب در زنجان به اجرا در خواهد آمد و ماموران انتظامي علاوه بر شركت در دسته عزاداري ، نسبت به برقراري نظم و امنيت شهروندان تمهيدات ويژه اي را به اجرا خواهند گذاشت .

شايان ذكر است ، از مردم عزیز خواهشمندیم همانند سال هاي گذشته با پليس همكاري داشته و موارد مشكوك را از طريق فوريت هاي پليسي 110 اطلاع  دهند.


صدای زنجانیوم‌الزینبدسته عزاداری زینبیه زنجانمحدودیت ترافیکی
sedayezanjannews.ir/nx10025


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»