کد خبر: 10054
1402/05/10 - 13:25


درگیری دو برادر خرمدره‌ای منجر به قتل دوستشان شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در پی درگیری دو برادر در شهرستان خرمدره، دوست صمیمی قاتل که قصد میانجیگری داشت کشته شد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سرهنگ "آدینه لو" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی انتقال یک جوان مجروح به بیمارستان خرمدره، واحد گشت خودرویی به محل اعزام و وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد را محرز و تایید کرد.

وی افزود: در پی احراز قتل از سوی ماموران و اخذ دستور قضائی؛ شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلین در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان خرمدره قرار گرفت.

سرهنگ آدینه لو تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم شناسایی و به پلیس آگاهی منتقل که در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی صراحتا اعتراف کرد.

آدینه لو در ادامه با اشاره به اینکه قاتل و مقتول دوست صمیمی هم بودند و در لحظه وقوع قتل در کنار هم در حال پرسه زنی  با دو نفر دیگر بودند؛ گفت: قاتل در این حین با برادرش در خیابان درگیر شده و با یک قبضه چاقو به سمت وی حمله ور می شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: حین درگیری قاتل با برادرش، مقتول به قصد میانجیگری و جدا کردن این دو به دنبال قاتل رفته و به دلایل نامعلومی مورد اصابت چاقوی قاتل قرار می گیرد که نهایتا به جهت شدت جراحات در بیمارستان فوت می کند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اعترافات قاتل بیان داشت: انگیزه قتل برابر اظهارات قاتل حالت غیرعادی به جهت مصرف مشروبات الکلی عنوان شده است.

بنابر این خبر، سرهنگ آدینه لو در پایان ضمن اشاره به مولفه های تاب آوری و آستانه تحمل بالا در کنترل خشم و پرخاشگری توصیه کرد: والدین نسبت به کنترل رفتار جوانان و نوجوانان اقدام همیشگی داشته و نسبت به مراودات فرزندان خود با افراد ناباب حساس باشند.

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانرئیس پلیس آگاهی استان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx10054


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»