کد خبر: 10063
1402/05/11 - 11:38


معاون استاندار زنجان مطرح کرد؛

لزوم جلب مشارکت مردمی در مبارزه با مواد مخدر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان بر لزوم مردمی سازی اقدامات در زمینه مقابله با مصرف مواد مخدر تاکید کرد و گفت: برای پیشگیری و مقابله با این بلای خانمان سوز جلب مشارکت مردمی ضروری است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ ابوالفضل رفیعی شامگاه سه شنبه (10 مردادماه 1402) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات فراجا در زمینه مقابله با مواد مخدر، یاد و خاطره شهدای مباررزه با مواد مخدر را گرامی داشت و افزود: باید ریسک گرایش به قاچاق مواد مخدر بالا برود که در این راستا برخورد جدی با عرضه کنندگان آن همواره در دستور کار بوده است.

وی همچنین بر لزوم اجرای اقدامات جدی پیشگیرانه تاکید کرد و ادامه داد: موضوع پیشگیری یک امر فرهنگی است و باید دستگاه های متولی در این حوزه بیش از پیش پای کار باشند.

رفیعی با بیان اینکه کارهای ضروری برای مبارزه با مواد مخدر در استان انجام شده است، گفت: برای اثربخشی بیشتر اقدامات برای مقابله با مواد مخدر باید همزمان همه روش ها و ابزارهای پیشگیرانه و مقابله ای را به کار بگیریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه جمع آوری معتادان متجاهر یکی از اولویت هاست، گفت: در این زمینه اقدامات خوبی در استان انجام شده و کار با جدیت در دستور است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم پیگیری رفع مشکلات مراکز فعال در ترک اعتیاد اشاره کرد و افزود: در این خصوص باید برای بالا بردن کیفیت کار، تسهیلگری های لازم انجام شود.


اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانمعاون سیاسی امنیتی استاندار زنجانابوالفضل رفیعیمبارزه با مواد مخدر
sedayezanjannews.ir/nx10063


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»