کد خبر: 11896
1403/03/08 - 9:25


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

زیرساخت‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری آماده است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: براساس تجربه و آمادگی‌های که در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشته‌ایم، همه زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان آماده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: براساس تجربه و آمادگی‌های که در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشته‌ایم، همه زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان آماده است.

ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه هشتم تیرماه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهور برگزار می‌شود، اظهار داشت: براساس تجربه و آمادگی‌های که در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشته‌ایم، همه زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان آماده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در رابطه با تعداد شعبات گفت: تصمیم در خصوص تعداد شعبات با هیات‌های اجرایی است که طی امروز یا فردا در فرمانداری‌ها شکل خواهد گرفت و در مورد بازنگری و محل‌های اخذ رأی تصمیم گیری می‌شود.

وی با بیان اینکه فعلا همان شعبات و حوزه‌های که در انتخابات مجلس تعیین شده بودند هستند اما امکان دارد که بعد از تشکیل هیات‌های اجرای هم تعداد شعبات اضافه شوند، افزود: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۷۷۲ شعبه اخذ رای در استان پیش‌بینی شده بود.

رفیعی در رابطه با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به صورت تمام الکترونیک گفت: تعداد دستگاه‌ها محدود است و امکان اینکه تمام الکترونیک برگزار شود وجود ندارد، در این راستا ما در استان طبق روال قبل پیش خواهیم رفت.

رفیعی با بیان اینکه از آنجایی که انتخابات مجلس را به تازگی پشت سر گذاشته‌ایم این تجربه را داریم که انتخابات ریاست جمهوری را در استان هم به نحو احسن برگزار کنیم، گفت: ما با همان رویکرد انتخابات مجلس، امکان رای دهی برای همه مردم استان را در همه نقاط فراهم خواهیم کرد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانانتخابات ریاست جمهورالکترونیکمعاون سیاسی
sedayezanjannews.ir/nx11896


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»