کد خبر: 10099
1402/05/17 - 14:39


در دیدار صمیمانه اعضای هیأت مدیره انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان از روزنامه صدای زنجان مطرح شد؛

صدای زنجان در کنار تشکل‌ها و سمن‌ها خواهد ماند

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان و جمعی از اعضای هیئت مدیره و امنای این انجمن در دیداری صمیمانه با مدیر مسئول و خبرنگاران روزنامه صدای زنجان روز خبرنگار را به فعالان این رسانه تبریک گفتند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ زهره میرعیسی‌خانی: مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان  و جمعی از اعضای هیئت مدیره و امنای این انجمن در دیداری صمیمانه با مدیر مسئول و خبرنگاران روزنامه صدای زنجان روز خبرنگار را به فعالان این رسانه تبریک گفتند.

«احمد شکوریان»، رییس هیأت امنای انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان، در این دیدار با بیان اینکه اسامی و سمت‌ها فراموش می‌شوند، اما آنچه باقی می ماند نام نیک است، اظهار کرد: مسئله خبرنگاری و نویسندگی در اولویت جامعه قرار دارد و به این وسیله است که می‌توان بخشی از مشکلات عموم و قشر خاصی از جامعه به ویژه سمن‌ها و خیریه‌ها را مطرح کرد.

همچنین « کاظم صلاحی مقدم » ، مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران ام اس استان زنجان افزود: 14 مرداد ماه خواستگاه انقلاب مشروطیت هست و 17 مرداد نیز روز خبرنگار است. هر چند که افق برای فعالیت خبرنگاران روشن نیست، اما امید است که در چنین فضایی رسانه‌ها بتوانند دغدغه و مشکلات مردم را به دید مسئولان برسانند.

همچنین«صمد وثوق»، از دیگر اعضای هیئت مدیره انجمن ام اس استان با بیان اینکه «صدای زنجان» همواره در کنار انجمن خیریه ام اس استان بوده است و بخشی از مشکلات و دغدغه‌های اعضای این انجمن را به گوش مسئولان رسانده است، اظهار کرد: امید است که سایر رسانه‌ها نیز در کنار سازمان‌های مردم نهاد و خیریه‌ها باشند.

«مسیح الله سلطانی»، مدیر مسئول رسانه خبری صدای زنجان نیز با بیان اینکه ما همواره در کنار تشکل‌ها و سمن‌ها هستیم، اظهار کرد: هر جا که تشکلهای مردمی و سمنها و خیریه ها دچار مشکلی شوند میتوانند مشکلات و دغدغه های خود را با ما مطرح کنند و ما هم طبق رسالت مطبوعاتی پیگیر حل مشکلات در این عرصه خواهیم بود.

 

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانانجمن ام اس زنجانروز خبرنگار
sedayezanjannews.ir/nx10099


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»