کد خبر: 10118
1402/05/21 - 10:36


مدیرکل ورزش و جوانان استان در بازدید از صدای زنجان:

زنجان در ۱۹ رشته ورزشی ظرفیت کسب جایگاه‌های قهرمانی را دارد

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان زنجان در بازدید از دفتر روزنامه صدای زنجان ضمن گرامیداشت روز خبرنگاران با بیان اینکه در جریان حال احوال ورزشکاران بودن و دید و بازدید از ورزشکاران یکی از وظایف این اداره کل است، اظهار کرد: ما باید با ورزشکاران فاصله‌مان را کم کنیم.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ زهره میرعیسی‌خانی: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان زنجان در بازدید از دفتر روزنامه صدای زنجان ضمن گرامیداشت روز خبرنگاران با بیان اینکه در جریان حال احوال ورزشکاران بودن و دید و بازدید از ورزشکاران یکی از وظایف این اداره کل است، اظهار کرد: ما باید با ورزشکاران فاصله‌مان را کم کنیم.

«جواد بازرگان»، اظهار کرد: به شخصه با ورزشکاران ارتباط مستقیم دارم و سعی دارم در جریان مشکلات آنها باشم، ما خود را مکلف می‌دانیم که به رفع مشکلات آنها قدم برداریم تا آن‌ها در مسیر ورزشی خود به ثباتی برسند.

این مسئول افزود: بحث مهمی که ورزشکاران دنبالش هستند و از ما مطالبه می‌کنند و کاملا هم به حق است، بحث پیدا کردن شغل است. ما در این زمینه هنوز به یک بلوغی نرسیدیم که سرمایه‌‌دارانمان در این خصوص ورود کنند و زمینه حمایت و یا اشتغال مدال‌آوران و ورزشکاران استان را فراهم آورند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان که ایرادات در مجموعه ورزش بابت رایزنی برای جذب اسپانسر را رد نمی‌کند، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در بحث جذب اسپانسر و رایزنی با مجموعه‌های تولیدی و مجموعه‌های صنعتی در مقیاس کوچک تلاش کرده است که باید این پیگیری‌ها در سطح بالا با برنامه ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: بارها در جلساتی که با مجموعه‌های بزرگ صنعتی و تولیدی استان زنجان داشته‌ایم وظایف آن‌ها در مباحث مربوط به نشاط اجتماعی را خاطرنشان کرده و نتایج مثبت حضور یکی از ورزشکاران در تیم‌های مورد حمایتشان در تیم ملی و منافعی که می‌تواند برای واحد تولیدی‌شان داشته باشند را اعلام کرده‌ایم. البته با پیگیری‌های اداره کل و مجموعه استان در روزهای پیش رو در حوزه ورزش به‌ویژه رشته‌های توپی اخبار نویدبخشی به شهروندان زنجانی خواهد رسید.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه دولت اجازه ورود به مباحث مربوط به حمایت از تیم‌های لیگی را ندارد، با اشاره به برنامه این مجموعه با هدف سرمایه‌گذاری روی بازیکنان و ورزشکاران (بانوان و آقایان) گفت: حدود ۴۵ نفر از ورزشکاران استان زنجان شانس مدال‌آوری در مسابقات ۲۰۲۲ هانگژوی چین را دارند که در نظر داریم به‌پاس زحمات ارزشمند آن‌ها ماهانه مبالغی به‌حساب بازیکنان و مربیان آن‌ها واریز شود اما طبق قانون ما حق نداریم از تیم‌های فعال در لیگ حمایتی داشته باشیم و باید درصدد جذب اسپانسر باشیم که این مهم در حال انجام است.

بازرگان به وضعیت ورزش قهرمانی در استان زنجان نیز اشاره کرد و گفت: به جرات می‌توان گفت که زنجان حداقل در ۱۹ رشته ورزشی ظرفیت کسب جایگاه‌های قهرمانی را دارد، البته تحقق این امر با حمایت صنایع امکان‌پذیر است. با توجه به محدودیت منابع دولتی، اگر کارخانه‌ها و بخش خصوصی در حمایت از ورزش استان پای کار باشد، حداقل در ۱۹ رشته ورزشی قهرمانان ما می‌توانند روی سکو جای بگیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به پیگیری‌های استاندار زنجان برای جلب ‌توجه صنایع جهت حمایت از ورزش عنوان کرد: باوجود پیگیری‌های متعدد هنوز نتوانسته‌ایم دوستان فعال در حوزه صنایع را پای‌کار بیاوریم! صنایع مسئولیت اجتماعی را بر عهده داشته و ما انتظار داریم برای ارتقای جایگاه ورزش استان حامی ما باشند.

 

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمدیرکل اداره ورزش و جوانان استان زنجانحمایت از قهرمانان
sedayezanjannews.ir/nx10118


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»