کد خبر: 10164
1402/05/28 - 9:39


برای نخستین بار در تاریخ استان زنجان؛

مدال ووشو کار زنجانی در مسابقات قهرمانی آسیا قطعی شد

اسماعیلی، مربی این ورزشکار، در گفت‌وگو با صدای زنجان از پیروزی ‌های قاطع امیرحسام محمدی- ووشو کار ۱۴ ساله زنجانی مقابل حریفان در مسابقات آسیایی ماکائو خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: اسماعیلی، مربی این ورزشکار، در گفت‌وگو با صدای زنجان از پیروزی ‌های قاطع امیرحسام محمدی- ووشو کار ۱۴ ساله زنجانی مقابل حریفان در مسابقات آسیایی ماکائو خبر داد.

وی با بیان اینکه شب گذشته «محمدی» برای پیروزی مقابل دو‌ حریف خود به سکو رفت؛ ادامه داد: مدال این ووشوکار زنجانی برای نخستین بار در تاریخ استان زنجان قطعی شده است و در صورت برد حریفان به مدال طلا یا نقره دست خواهد یافت.

به گزارش صدای زنجان؛ در حال حاضر در مسابقات آسیایی ماکائو ۲ نماینده از ایران در رده نوجوانان حضور دارند که یکی از این دو ووشوکار از زنجان موفق به حضور شده است.

گفتنی است؛ یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی ووشو جوانان و رده‌های سنی آسیا از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۹ مردادماه در ماکائو برگزار می‌شود. بر همین اساس تیم ملی کشورمان که تنها با ۱۴ ورزشکار در این رویداد حضوریافته، (یکشنبه شب ۲۲ مردادماه ۱۴۰۲) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره)، تهران را به مقصد ماکائو ترک کرده است.

امیر حسام محمدی از زنجان، ماهان احمدپور عظیمی، مانی خانه کشی، رضا خورشیدی، امیر پریده، سید علی میری در تیم ساندا با هدایت علی شیرآقایی، روژان فتاحی، ستایش براتی و دیانا رحیمی با هدایت فریناز نذیری در تیم ساندای دختران در این رقابتها حضور خواهند داشت.

ضمن اینکه در تالو پسران سامیار صادقی، محمدطاها صدری با مربیگری حمیدرضا پارسی مقدم و در تالو دختران هم ثنا پناهی، زهرا بت‌شکن و نرگس شهبازی با مربیگری مریم معماری به مصاف رقبای آسیایی خود می‌روند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمسابقات آسیایی ماکائوامیرحسام محمدیسانداکار
sedayezanjannews.ir/nx10164


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»