کد خبر: 10201
1402/06/01 - 12:49


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

۶۴۱ حامی در طرح پویش « نذر امسال من حمایت از یک یتیم» جذب شدند

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون ۶۴۱ در قالب پویش « نذر امسال من حمایت از یک یتیم» جذب شدند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اجرای پویش نذر امسال من حمایت از یک یتیم اضافه کرد: اجرای این پویش تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت و در قالب آن حمایت از ایتام عزیز و فرزندان محسنین انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمارهای موجود از ابتدای ماه محرم تاکنون ۶۴۱ حامی در قالب این پویش جذب شده است، افزود: در این طرح ملی و خداپسندانه خیرین به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان متقبل می شوند.

 مدیرکل کمیته امداد استان افزود: مردم نیک اندیش زنجان می توانند از طریق ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، مراجعه به سایت ekram.emdad.ir تماس با تلفن گویای ۳۳۱۱۶ وستاد اکرام ایتام به شماره ۳۳۷۸۶۶۰۲ به صورت غیرحضوری و یا از طریق مراجعه به دفاتر ۱۴ گانه این نهاد ومراکز نیکوکاری سراسر استان حمایت مادی و معنوی از فرزندان عزیز تحت حمایت این نهاد را عهده دار شوند.


صدای زنجانکمیته امدادپویش نذر امسال من
sedayezanjannews.ir/nx10201


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»