کد خبر: 10214
1402/06/04 - 9:54


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبرداد

آغاز جشن عاطفه ها در زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: جشن عاطفه‌ها از یک شهریور آغاز شده و تا 15 مهرماه ادامه خواهد داشت.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز / روح‌اله صالحی با اشاره به آغاز مرحله نخست جشن عاطفه‌ها گفت: با عنایت به ضرورت حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه به ویژه دانش‌آموزان عزیز تحت حمایت این نهاد همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور توسعه ترویج و تقویت فرهنگ جریان احسان اتفاق و نیکوکاری و بسط و تعمیق مسئولیت‌‍های اجتماعی جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این نهاد به منظور فراهم ساختن بستر مشارکت آحاد مردم و حمایت اجتماعی از دانش‌آموزان نیازمند اقدام به برگزاری رویداد ملی و معنوی جشن عاطفه ها و بستر سازی برای تأمین بخشی از هزینه‌های تحصیلی و ملزومات آموزشی مورد نیاز دانش‌آموزان عزیز تحت حمایت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: بر همین اساس در سالجاری نیز همزمان با سراسر کشور این رویداد نیکوکارانه و خیرخواهانه از تاریخ یکم شهریورماه آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: رویداد ملی و معنوی شور عاطفه‌ها با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه بخشی از ملزومات تحصیلی دانش‌آموزان زیرپوشش با عنوان«پویش تامین مایجتاج تحصیلی دانش آموزان عزیز تحت حمایت»همزمان با سراسر کشور با همکاری بسیج مستضعفین، آموزش و پرورش، صدا و سیما و مراکز نیکوکاری اجرا خواهد شد.

صالحی اضافه کرد: در قالب این جشن پایگاه‌های نمادین پایگاه‌های امداد و نیروی مقاومت بسیج در میادین و معابر و هفته آخر شهریور، پایگاه‌های مصلی‌های نماز جمعه ۳۱ شهریورماه، پایگاه‌های مدارس روز سه شنبه ۴ مهرماه) دایر خواهد شد.

وی گفت: ادامه داد: برنامه‌ریزی شده تا قبل از بازگشایی مدارس از طریق مشارکت مردم نیک‌اندیش استان وهم افزایی آن با منابع این نهاد برای دانش‌آموزان عزیز تحت حمایت بسته‌های تحصیلی و ملزومات آموزشی تهیه و تحویل داده شود.

این مسئول در رابطه با روش‌های مشارکت در رویداد ملی و معنوی جشن عاطفه‌ها، خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* و شماره تماس نیکوکاری ۳۳۱۱۶ و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ ۶۰ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان مستعد نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان مشارکت کنند.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۲۸ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۵۱ هزار نفری تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام خمینی هستند که قریب به ۷ هزار دانش آموز و دانشجو از خدمات تحصیلی و آموزشی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.


صدای زنجانکمیته امدادجشن عاطفه ها
sedayezanjannews.ir/nx10214


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»